Junior IT-support till Hogia
Academic Work Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stenungsund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stenungsund,
Orust,
Lilla Edet,
Tjörn,
Kungälv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stenungsund,
Lilla Edet,
Kungälv,
Lysekil,
Uddevalla eller i
hela Sverige Har du ett stort teknikintresse, är nyfiken på IT-området, se hit! Just nu söker vi en ny stjärna som är öppen för en ny utmaning på Hogia i Stenungsund i rollen som helpdesksupport. Rollen passar dig som drivs av att hjälpa andra, lösa problem och som vill tillhöra ett team som sätter laget före jaget. Läs mer nedan och ansök redan idag, då behovet är omgående!
OM TJÄNSTEN
Hogia erbjuder ekonomi, lön- och personalhantering för medelstora till stora företag inom industri- och transportbranschen. Med deras tjänster och programvaror hjälper de sina kunder att skapa en infrastruktur som bidrar till flöden av kunskap och information.
I rollen som Helpdesksupport får du möjligheten att bli en del av ett socialt och drivet team som tillsammans arbetar för att säkerställa en välfungerade IT-support internt inom organisationen. Du kommer arbeta med att stötta och hjälpa medarbetare med enklare IT/telefoni-relaterade ärenden och finnas tillgänglig på plats för att säkerställa att utrustning fungerar och uppdateras.
För att ge dig bästa förutsättningarna för att lyckas i rollen erbjuds du gedigen introduktion, genom utbildning samt god stöttning från dina erfarna kollegor. Rollen kräver ingen formell IT-utbildning, däremot ser vi att du har ett stort IT-intresse och en målmedvetenhet om att utvecklas inom området. Initialt är tjänsten tilltänkt pågå fram till slutet av november.
Du erbjuds
• Möjlighet till såväl personlig- som professionell utveckling hos ett spännande bolag
• Delaktighet i en härlig organisationsmiljö där du får chans till social utveckling
• En chans att ta dig in i IT-branschen
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som helpdesksupport kommer du att arbeta brett där möjligheten att samla på dig kunskap och utvecklas är en del av din vardag. Några av dina arbetsuppgifter kommer att vara:
• Hantera inkommande serviceärenden gällande tekniska problem och felanmälningar
• Agera servicestöd mot användare avseende hård- och mjukvara
• Besvara IT-relaterade frågor över telefon och mail
• Att ansvara för att tekniken i konferensrummen fungerar
Vidare kräver rollen att du arbetar på plats på kontoret varje dag.
VI SÖKER DIG SOM
• Har ett stort tekniskt intresse
• Har en uttagen gymnasial utbildning
• Är obehindrad i det svenska språket i tal och skrift då all kommunikation på bolaget sker på svenska
Vidare är det meriterande om du har tidigare arbetserfarenhet inom området
Vi söker dig som är
• Kommunikativ
• Självutvecklande
• Ansvarstagande
I rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och motivationen för tjänsten.
Övrig information
• Start: Önskvärt 20 mars
• Omfattning: Heltid, föräldravikariat
• Arbetstider: 8-16.30
• Placering: Stenungsund
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Se mer om Hogia här !
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15088416".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7399525
Observera att sista ansökningsdag har passerat.