Junior inköps- och säljkoordinator / koordinator / inköp
Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2020-02-20FöretagetActive Business Group STHLM AB erbjuder marknaden de hetaste produkterna inom FMCG (Fast moving consumer goods) till konkurrenskraftiga priser utifrån deras kunders behov. Deras leverantörer tillhör de bästa inom sitt område i Europa och vi tror på att erbjuda det bästa produkterna till konkurrenskraftiga priser.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Junior inköps och säljkoordinator arbetar du brett och varierande med bland annat orderhantering såsom att ta emot och lägga ordrar samt hantera restordrar. Du ansvarar även för leveranshantering samt supporterar reklamations- och inköpsärenden. Du ansvarar även för att hantera PO-nummer samt att prislistor är korrekta och uppdaterade. Vidare samarbetar nära övriga avdelningar såsom sälj och lager samt har mycket kontakt med leverantörer, främst via mail men även över telefon. Då företagets leverantörer är lokaliserade runt Europa sker mycket av kommunikationen på engelska.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• Arbetslivserfarenhet från en administrativ och/eller servicerelaterad roll
• Goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel. Meriterande med kunskaper i CRM system
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
För att trivas i rollen och hos ABG är du social och utåtgående som person och trivs på företag med högt i tak. Då du har flera kontaktytor både internt och externt trivs du i samarbete med andra och har en god kommunikativ förmåga. Vidare är du lojal och ställer upp och hjälper till när det behövs. Du har rätt inställning med stort driv och nyfikenhet och strävar efter att utvecklas och lära dig.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Kallhäll
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: koordinator, administration, lager, inköp, logistik, leveranser, europa, excel, service, säljkoordinator, inköpskoordinator, heltid, Kallhäll
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5108117
Observera att sista ansökningsdag har passerat.