Junior Business Manager inom fordonsbranschen
Alten Sverige AB / Säljarjobb / Göteborg
2018-04-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Junior Business Manager inom fordonsbranschen" (publicerad 2018-07-05) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Alten Sverige AB i Göteborg,
Härryda,
Trollhättan,
Uddevalla,
Grästorp eller i
hela Sverige Vill du arbeta i en bred roll med fokus på försäljning, rekrytering och ledarskap? Har du dessutom ett intresse för fordonsbranschen? Ta då chansen att ansluta dig till vårt team på ALTEN!
Vi söker nu en Junior Business Manager till Göteborg och letar efter dig som vill vara delaktig i att utveckla vår affär inom fordonsbranschen. Du blir en del av en avdelning på 20 personer där du ingår i ett chefsteam på 5 personer.
VAD GÖR EN BUSINESS MANAGER?
SOM BUSINESS MANAGER PÅ ALTEN FÅR DU MÖJLIGHET ATT ARBETA BRETT OCH VARIERAT I EN UTMANANDE ROLL DÄR DINA ARBETSUPPGIFTER INNEFATTAR:
• FÖRSÄLJNING: DITT FOKUS LIGGER PÅ ATT BYGGA RELATIONER MED BÅDE BEFINTLIGA OCH NYA KUNDER VILKET INNEFATTAR ALLT FRÅN ATT RINGA SAMTAL TILL ATT HA MÖTEN DÄR DU HJÄLPER KUNDERNA MED DERAS OLIKA UTMANINGAR.
• REKRYTERING: DU INTERVJUAR OCH UTVÄRDERAR KANDIDATER FÖR ATT KUNNA BYGGA DITT EGET TEAM. DU FÅR STÖTTNING AV VÅR INTERNA REKRYTERINGSORGANISATION OCH HAR DET ÖVERGRIPANDE ANSVARET FÖR ATT HITTA RÄTT KOMPETENS SAMT ATT MATCHA UPPDRAG MED KOMPETENTA KONSULTER.
• LEDARSKAP: du har personalsvar för din egen konsultgrupp där du leder, stöttar och coachar dina medarbetare. Du genomför utvecklingssamtal, lönesamtal samt har regelbundna avstämningar med dina konsulter.
VEM SÖKER VI?
Vi söker dig som har en magister- eller masterexamen, gärna inom maskinteknik eller liknande. Det är meriterande om du har arbetat med försäljning, rekrytering eller ledarskap alternativt om du har arbetat inom fordonsbranschen. Arbetsspråket är svenska och engelska.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlighet och tror att du utöver ovan nämnt är målinriktad och drivande. Du har ett sinne för affärer, en stark vilja att utvecklas och ett intresse för att arbeta med relationer.
VARFÖR SKA DU VÄLJA ALTEN?
Som ett av Europas största konsultbolag kan vi erbjuda dig en start på din ledarkarriär där det finns stora möjligheter för din utveckling. Vi har en väldefinierad karriärtrappa och erbjuder dig både nationella och internationella utbildningar för att du ska kunna nå dina mål. Du får även regelbunden coachning för att få hjälp att utvecklas i din roll.
Hos oss får du även möjligheten till ett stort affärsnätverk och din roll innehåller många spännande erfarenhetsutbyten. Vi har en trevlig arbetsmiljö på kontoret på Lindholmen med härliga kollegor, fräscha lokaler samt tillgång till gym, bastu och gemensamma träningstillfällen. Vi erbjuder dig även en konkurrenskraftig lön och tjänstebil.
Sista ansökningsdag för tjänsten är 23 maj. För frågor kring tjänsten eller är du välkommen att kontakta HR Partner Sofia Johansson på
sofia.johansson@alten.se.
Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2018-04-23ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHR-avdelningen, Alten
FöretagAlten Sverige AB
AdressAlten Sverige AB
Theres Svenssons gata 15
41755 Göteborg
KontorsadressTheres Svenssons gata 15, Göteborg
Jobbnummer 4100707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.