Junior administrativ assistent till internationellt konsultföret
Bravura / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-03-18FöretagetFöretaget är ett världsledande konsultföretag. Verksamheten finns närvarande i alla världsdelar och kännetecknas framförallt av sin höga kvalitet och goda renommé. Stockholmskontoret utgör det nordiska huvudkontoret och är placerat i mycket vackra och anrika lokaler i Stockholms centrala delar.
Dina arbetsuppgifterSom administrativ assistent blir du en del av ett administrativt team om cirka 8 medarbetare men arbetar dedikerat för ett par av företagets konsulter. För dessa konsulter sköter du all service som är kopplad till deras administrativa behov och till dina arbetsuppgifter hör bland annat:
• Kalenderadministration och möteskoordinering
• Resebokningar, både nationella och internationella
• Support till både interna och externa projekt/events
• Bygga relationer med konsulternas klienter och dess motsvarande servicefunktioner
• Mötesförberedelser
KvalifikationerUtbildningsbakgrund• Avslutad gymnasial utbildning
Erfarenheter• 2 års erfarenhet av att arbeta i en serviceorienterad eller administrativ roll
• Erfarenhet från en kvalificerad service- eller konsultorganisation alternativt en större internationell verksamhet (mycket meriterande)
Övriga krav (språk/programvaror):
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Erfarenhet av kalenderhantering i Outlook eller motsvarande program
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, både på svenska och engelska
Meriterande:
• Eftergymnasial utbildning från universitet eller högskola
I denna rekrytering ställer vi mycket höga krav på dig som person. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är driven, ödmjuk och prestigelös. Du är ansvarstagande, flexibel, lösningsorienterad och trivs att arbeta i en tempofylld och föränderlig arbetsmiljö. Du vet vad god service innebär och trivs att assistera och hjälpa andra.
Övrig information:
Start: Omgående eller med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: service, serviceyrke, administration, administrativt arbete, assistent, assistant, international, internationell, konsultföretag, consultant
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Wass 08-40024050
emma.wass@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2732366
Observera att sista ansökningsdag har passerat.