IT-telefonitekniker / telefontekniker / IT-Support till Carnegie

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-12-19

Företaget
Idéer, kunskap och kapital!

Carnegie sammanför investerare, entreprenörer, företag, institutioner och privatpersoner för att tillsammans skapa innovativa produkter, nya arbetstillfällen, privata förmögenheter och ett samhälle i utveckling.
I över 200 år ha Carnegie haft en central position inom nordiskt näringsliv. Under 1800-tala som handelshus. Sedan ett sekel tillbaka som finansiell rådgivare. Idag är Carnegie nordens ledande investment- och privatbank. En mötesplats för idéer, kunskap och kapital, för investerare och investeringsmöjligheter.

Carnegie är marknadsledare inom Investment Banking, Securities och Private Banking i Norden. Med omkring 600 erfarna och engagerade medarbetare vägleder Carnegie sina kunder till bättre affärer.


Dina arbetsuppgifter
Rollen som IT-telefonitekniker är varierande där du primärt arbetar med att supportera och underhålla Carnegies telefonisystem; Mitel, IPC och Nice, samt att du förvaltar företagets videokonferenssystem. I rollen har du daglig kontakt med både Carnegies interna medarbetare samt externa leverantörer i frågor kring telefoniutrustningen.

Vidare är du en del av 2nd-line och 3rd-line supportfuntkionen. Du hanterar mer komplexa problem kopplat till både hård- och mjukvara; datorer, mobiltelefoner och plattor, användarkonton och hantering i Windowsmiljöer.

Du tillhör teamet Technical Services och arbetar tillsammans med fem andra kollegor.


Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet från IP-baserade telefonisystem, IT-support eller liknande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

För att trivas i rollen är du som person lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har ett intresse, vilja och förmåga att hjälpa dina kollegor och har en lösningsfokuserad inställning i ditt arbetssätt. Du trivs i en varienrande miljö där den ena dagen inte är den andra lik och du ser möjligheter i förändringar. Som person trivs du även med att ansvara för dina arbetsuppgifter och kan driva dem framåt på egen hand.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Carnegie har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Carnegie en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IP-telefoni, VoIP, ip-telefon, support, It-support, Windows 10, Mitel, IPC, Nice, IT, teknik, It-tekniker, Stockholm, bank, finans, mjukvara, hårdvara, mejl, användarkonto, dator, konfiguration, windowsmiljö

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5011437

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: