IT-tekniker / servicedesk / first line support till heltidsuppdr
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-08-25FöretagetVår kund är en statlig förvaltningsmyndighet med fokus på varierande verksamheter. Myndigheten är riktad till verksamhet mot personal, beslutsfattare och ansvariga inom områden som hälso- och sjukvård, socialtjänst samt annan verksamhet.
Uppdraget är på heltid och löper från september till mars med chans till förlängning.
Dina arbetsuppgifterMyndigheten rullar ut Windows 10 och Office 2016 för totalt 700 datorer och du kommer vara en viktig del av projektet. I rollen som IT-tekniker hanterar du datorinstallation samt datorbyten ute hos användare. Vidare ansvarar du för patchning av nätverksuttag, ser till att IT-utrustningen fungerar samt administrerar IT-miljön med fokus på användarkonton och behörigheter.
Kvalifikationer• Gymnasieexamen samt ett års arbetslivserfarenhet som first line support
• Baskunskaper om nätverk, operativsystem, kringutrustning och informationssäkerhet
• Erfarenhet av MS Office och Active Directory
• Erfarenhet av användarsupport och ärendehanteringssystem
• Flytande i tal och skrift på svenska och engelska
Vi tror att du som söker är en positivt lagd person som har en vilja och god förmåga för att hjälpa andra samt ett lösningsfokuserat tillvägagångssätt. Då rollen innefattas av såväl enklare som komplexare arbetsuppgifter är det av stor betydelse att du har en prestigelös inställning och inte räds för att hugga i där det behövs. Därtill har du en god förmåga för att anpassa dig till nya situationer och ser möjligheter i förändringar.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Liström
martina.listrom@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3662218
Observera att sista ansökningsdag har passerat.