IT-tekniker kombinerat med Helpdesk sökes till myndighet i Karls
Bemannia Kontor AB / Supportteknikerjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Karlskrona,
Ronneby,
Bromölla,
Kalmar,
Kristianstad eller i
hela Sverige Är du en driven och lösningsorienterad person med erfarenhet av arbete inom IT? Då vill vi ha just din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker just nu en ny kollega som har erfarenhet av att arbeta som IT-tekniker samt Helpdesk. Arbetet förväntas vara fördelat så att 80% av tiden består av arbete som IT-tekniker och 20% arbete med Helpdesk. Trolig start för uppdraget är den 3/1-22 och förväntas pågå till och med den 30/6-22, vid överenskommelse finns det även chans till förlängning. Arbetet kommer ske på plats med en omfattning på 100%.
Publiceringsdatum2021-12-07ArbetsuppgifterTill denna roll söker vi en serviceinriktad person som både är bekväm med att ta självständiga beslut samt har en god samarbetsförmåga. Arbetsuppgifterna innefattar att stödja och utveckla rutiner för användandet av digitala möten samt mötesteknik för kollegor. Det kommer också förekomma felsökning och support, ge vägledning via diverse kanaler som telefon, e-post, fjärrsupport, Skype samt intranät. Rollen är varierande med ett stort fokus är en förmåga att ge service till de anställda på myndigheten. Arbetet består av Windows klienter samt kringutrustning såsom mobiltelefoni och konferensutrustning. Du kommer vara en viktigt del i att säkerställa att den dagliga driften fungerar som den ska och kommer illustrerar tydliga guider för användare. Du kan även komma att bli den första som testar ny utrustning och informera de berörda användarna om nyheter och funktioner.
Kvalifikationer• Godkänd högskoleutbildning inom IT, alternativt likvärdig IT-utbildning. Eller godkänd gymnasieutbildning plus 2 års arbetslivserfarenhet.
• Minst 1 års arbetslivserfarenhet (2 år vid enbart gymnasieexamen)
• Aktuella kunskaper av applikationer inom området digital samverkan
• God kunskaper i MS Office
• God kunskaper om datorer, kringutristning, operativsystem och informationssäkerhet.
• Kunskaper om ärendehanteringssystem (exempelvis Easit BPS eller Artologik Helpdesk)
• Flytande i svenska i såväl tal som skrift
• Vana med att arbeta serviceinriktat
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Kajsa Hessel,
kajsa.hessel@bemannia.seFör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.
Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemannia Kontor AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Kajsa Hessel
kajsa.hessel@bemannia.se Jobbnummer 6157881
Observera att sista ansökningsdag har passerat.