IT-Sveriges bästa kundservice?
Dustin AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dustin AB i Stockholm,
Upplands Väsby,
Sigtuna,
Nacka,
Malmö eller i
hela Sverige Dustin är den ledande återförsäljaren av IT? och elektronikprodukter i Sverige, Danmark och Norge. Försäljningen sker via Internet och telefon. Kunderna utgörs av företag, offentlig sektor och privatpersoner. Dustins konkurrensmedel är sortiment, snabbhet och service. Koncernen har 350 anställda och omsätter 3,8 miljarder SEK. Huvudägare är riskkapitalbolaget Altor.
IT - Sveriges bästa kundservice? Dustin förstärker teamet med flera engagerade medarbetare
Det går bra för oss på Dustin! Vi växer så det knakar, inom olika satsningsområden och på olika marknader. Idag är vi Sveriges största internetbaserade återförsäljare av IT-produkter och hemelektronik. Dustins vision är att bli en av de ledande leverantörerna i norra Europa och vårt mål är att bli den ledande leverantören i Norden.
För att klara av våra högt uppsatta mål och vår snabba expansion så behöver vi nu förstärka vårt cirka 20 personer starka kundservice-team. Våra nya medarbetare skall i första hand jobba inom det vi kallar First Line med service mot våra kunder. Här tar vi emot alla inkommande samtal och e-post som rör återköp och reklamationer.
Vi tror att den främsta ingrediensen för att lyckas upprätthålla långsiktigt hållbara kundrelationer är att vi som bolag och vi som människor tar oss tid att lyssna på kundernas åsikter och så ofta det går, att infria förväntningar och hjälpa till när det går snett. För ibland blir det fel och det vet alla om ? och det är just i det läget som vi som bolag sätts på prov.
För att lyckas i rollen vet vi att erfarenhet från kundserviceuppdrag är en förutsättning. Vi förvä ntar oss att våra nya medarbetare har samma passion för service som vi har. Att förmågan finns att skapa energi och kreativitet i det dagliga arbetet med kunder som inte alltid är nöjda med den leverans de fått av oss och där vårt uppdrag är att lösa problem och skapa bästa möjliga upplevelse för kunderna.
För att trivas i rollen är våra nya kundservice-medarbetare sociala, engagerade, nyfikna och utvecklings-benägna.
Fler egenskaper vi söker:
• uthållighet, drivkraft och stor ansvarskänsla
• service-känsla, struktur, och synsättet att problemlösning är en utmaning och en möjlighet!
• team-känsla med stor förståelse av god laganda
• förmåga att kommunicera på mottagarens villkor!
Vi erbjuder
• en arbetsplats hos en marknadsledare
• mölighet att påverka kundernas upplevelse av Dustin
• ett företag som satsar på tillväxt
• kunniga och motiverade kollegor och medarbetare
Din bakgrund - vi vill att du:
• har dokumenterad erfarenhet av kundservice-uppdrag
• har god förståelse för en växande och dynamisk organisations möjligheter och krav
• har god datavana
• är van att kommunicera muntligt och skriftligt
• hanterar engelska i tal och skrift
Din intresseanmälan med meritförteckning, märkt "Kundservice" skickar du senast 20/6 2010 till mailadress:
21213@dustin.se . Vår ambition är att få våra nya medarbetare på plats så fort det bara går.
För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta gruppchefen för avdelningen - Anna Parkhede - via e-post
anna.parkhede@dustin.se eller HR Anna Häger via e-post
anna.hager@dustin.seVälkommen med din ansökan och välkommen till Dustins värld!
Publiceringsdatum2010-06-07Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-06-20
Ange följande referens när du ansöker: 21213
Ansökan kan skickas till e-postadress:
21213@dustin.seFöretagDustin AB
AdressDustin AB
Box 27304
10254 STOCKHOLM
KontorsadressHangövägen 29
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-553 44 000
Jobbnummer 670244
Observera att sista ansökningsdag har passerat.