IT-supporttekniker

Subran Tech / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Subran Tech i Stockholm

Rollen som supporttekniker kommer att innebära att du kommer att hantera frågor främst via telefon och e-post. Du kommer att arbeta med att lösa kundernas IT-relaterade problem, allt från att ändra lösenord till mer knepiga tekniska problem. Arbetet omfattar viss administration i form av att logga ärenden och skicka ut e- post om uppdateringar om användare. Ibland måste du besöka kundlokaler om problemet är att lösa hårdvaruproblem. Under speciella omständigheter måste du lära kunden om grundläggande funktionalitet i våra tjänster och installation av nytt system.

Arbetstiden är flexibel, du kan arbeta hemifrån för det mesta men måste alltid förbereda dig för att besöka kundlokaler om något kritiskt problem uppstår inom 10: 00-23: 00, 7 dagar / vecka.

Vi förväntar oss att du har tillräckligt med kunskap om populära sociala medier som facebook, twitter, google, bing, youtube etc och vilka typer av annonser som visas där.

Kunskap om följande är förtjänstfull:
SEO, onlineannonsering, MS Excel, grundläggande webb- och mobilutveckling.

Vi kommer endast att kontakta den valda personen. Vi accepterar ansökan via e-post: ranaztech@mail.com

Publiceringsdatum
2021-02-21

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-07

Företag
Subran Tech

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Subran Tech

Ansökan
E-post: ranaztech@mail.com

Jobbnummer
5587573

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Subran Tech

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Subran Tech: