IT-konsult inom Infrastruktur.

Office It - Partner Gävle AB / Supportteknikerjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office It - Partner Gävle AB i Gävle

Office IT-Partner Gävle förstärker
• nu söker vi fler IT-konsulter inom Infrastruktur.

Allt fler organisationer väljer att lägga ut driften av sina IT-system vilket för oss innebär ett kraftigt utökat antal uppdrag. Vi expanderar och har många nya kunder, därför behöver vi förstärka med ytterligare en IT-konsult inom infrastruktur vid vårt kontor i Gävle och Sandviken.

Beskrivning av tjänsten:
Vi söker en dokumenterat duktig och erfaren systemkonsult. Du skall kunna arbeta individuellt och i grupp, samt medverka i kundpresentationer och projektuppdrag.
Jobbet innebär att dels arbeta med våra kunders system där vi tar hand om IT i sin helhet, infrastruktur, servers och klienter, kommunikation mm. Vi arbetar ute hos kunderna eller supportar via mail och telefon från vårt kontor.

Publiceringsdatum
2014-01-29

Kvalifikationer
Du har arbetat som IT-tekniker/systemkonsult och har gjort så i några år. Meriterande är om du har spetskompetens inom områdena Windows server/AD, HyperV/Nätverk och Exchange. Har du arbetat med Apple produkter så är det också ett stort plus. Vi ser gärna att du har någon Högskoleutbildning i grunden.

Du har minst 2 års yrkeserfarenhet inom IT och behärskar väl några av följande områden:

Windows Server/AD
Small Business Server
Exchange
Cisco ASA/VPN/Brandväggar
Virtualisering, applikation/server
Backup, Storage.

Dina personliga egenskaper
Du har en positiv grundinställning till människor och livet i stort. Du är noggrann, genuint teknikintresserad, har lätt för att ta till dig nya kunskaper. Du kan arbeta självständigt och är duktig på att planera samt att kommunicera och att skapa förtroende. Körkort är en förutsättning, du behärskar det svenska språket i tal och skrift samt duktig på Engelska. Vi ser självklart att både kvinnliga och manliga söker tjänsten. Du är social, positiv och smälter lätt in i arbetsgrupper hos våra kunder. Vi erbjuder dig att bli en del av en ekonomiskt stabil verksamhet med en företagskultur som bygger på att göra ett kvalitativt arbete för våra kunder och samtidigt ha kul!

Vi erbjuder:
Ett spännande jobb i en tajt, dynamisk och stimulerande miljö med goda utvecklingsmöjligheter. Det lilla företagets flexibilitet, vi är 25 personer i Gävle/Sandviken. Office IT-Partner finns på 30-talet orter med ca 500 anställda. Vårt ledord är kundservice och vi strävar efter att vara lite alertare, lite attraktivare. Du får de redskap och den miljö som behövs för att vara framgångsrik. Vi finns på Lötängsgatan i Gävle och i Sandbacka Park Sandviken. Intresserad?

Din ansökan ser vi gärna att du skickar redan idag, dock senast 2014-02-24. Vi kommer löpande att kalla till intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. För att din ansökan ska behandlas måste den vara komplett och bestå av ett personligt brev samt CV.
Vänligen skicka din ansökan till niklas.grandien@officeitpartner.se .
För frågor om tjänsten vänligen kontakta Niklas Grandien, 026-66 55 27.

Körkortskrav
B

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid
Heltid Tills vidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-02-24
Ange följande referens när du ansöker: 101
Ansökan kan skickas till e-postadress: niklas.grandien@officeitpartner.se

Kontakt
Niklas Grandien, Konsultchef 026-665500 (Växel) 026-66 55 27 (Direkt) niklas.grandien@officeitpartner.se

Företag
OFFICE IT - PARTNER GÄVLE AB

Adress
OFFICE IT - PARTNER GÄVLE AB
Lötängsgatan 13
80301 GÄVLE

Kontorsadress
Lötängsgatan 13
GÄVLE

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 026-665500

Jobbnummer
1764517

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office It - Partner Gävle AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office It - Partner Gävle AB: