IT support
Danda AB / Supportteknikerjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Danda AB i Ospecificerad arbetsort Arbetet innefattar felsökning/felavhjälpning, installationer av applikationer och program samt hantering av beställningar. Som Service Desk Agent har du ägandeskap och uppföljningsansvar för dina ärenden och vid behov även eskalering av ärenden till bakre support. För att göra ett gott arbete behöver du kunna ta till dig kunskap om kundernas verksamhet, tekniska miljö, applikationer samt avtal.
Några av de tekniska områden du kommer att arbeta med:
• Windows 7/10
• Citrix
• Outlook och Exchange
• Active Directory
• MS Office och Exchange
• Nätverk, VPN, mobilt bredband
• Skrivare och skrivarhantering
• Hårdvarurelaterade frågor
• Office365
Vi ser gärna att du har erfarenhet av office365. Tidigare arbete i en supportfunktion är också meriterande.
Vi letar efter dig som är serviceminded, driftig, analytisk och har god prioriteringsförmåga. I ditt förhållningssätt till kollegor och kunder är du lyhörd, öppen för andras lösningar och erfarenheter samtidigt som du gärna delar med dig av dina kunskaper och får saker att hända. Är du dessutom social, har en positiv inställning och vana av att hantera stressiga situationer, så är du rätt person för oss.
Viktigt: Teamet arbetar i högt tempo, som person är du stresstålig och trivs i en snabb och omväxlande miljö.
Startdatum: Asap
Längd: Löpande, kvartalsvis kontraktering
Plats: Stockholm
Arbetstid: 100%, heltid
Språk: Svenska och engelska
För en jämnare könsfördelning på arbetsplatsen så välkomnar vi kvinnliga sökande!
Publiceringsdatum2017-10-10Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktElin Gheljai
elin@danda.seFöretagDanda AB
AdressDanda AB
Stora Nygatan 55
21137 Malmö
Kontorsadress•
Jobbnummer 3742710
Observera att sista ansökningsdag har passerat.