Intresseanmälan, Service Agent
Nordea Bank Abp, Filial i Sverige / Kundservicejobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank Abp, Filial i Sverige i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Enköping,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.
Job ID: 23272
Är du vår framtida servicestjärna som vill göra skillnad för kunden och leverera förstklassig service? Vi söker fler fantastiska kollegor som vill hjälpa våra kunder med vardagliga bankärenden och digitala lösningar. Stämmer detta in på dig?
Då har du möjlighet att lämna in din intresseanmälan till någon av våra kundserviceenheter i Nordea Sverige:
* Sundsvall
* Uppsala
* Göteborg
* Malmö
Kundservicemedarbetare
För oss är det viktigt att våra kunder känner att de kan uträtta sina bankärenden snabbt och smidigt. I tjänsten som kundservicemedarbetare möter du våra kunder som kontaktar oss via telefon och du är ofta kundens första kontakt. Du spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en positiv upplevelse för kunden.
Ditt uppdrag är varierande och du hanterar allt från enkla och snabbt avklarade frågor till mer komplicerade kundärenden. Med din positiva inställning och engagemang skapar du kundupplevelser utöver det vanliga över telefon.
Vad vi erbjuder dig som anställd på Nordea
Som nyanställd hos oss får du den utbildningen du behöver för att ge våra kunder förstklassig service. Under ditt första år utbildar vi dig löpande i nya ärendetyper med ökad komplexitet och ansvarsområde. Du kommer att ingå i ett team med en närvarande ledare som löpande jobbar med att utveckla dig och dina blivande kollegor. Teamkänsla, trivsel och samarbete kännetecknar vår arbetsplats.
Vem du är
Samarbete, ägarskap, passion och mod - det är våra värderingar som vi hoppas att du delar. Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
För att lyckas i rollen bör du:
* Trivas med många kundkontakter per dag via telefon.
* Ta till dig nya digitala lösningar och arbetar aktivt för att söka information som du använder i mötet med kunden.
* Kunna sätta dig in i kundens situation och på ett skickligt sätt koppla samman kundens behov med våra tjänster och produkter för en hög kundnöjdhet.
* Vara social och trivas både med att arbeta självständigt och tillsammans med kollegor i ett högt tempo.
* Ha en avklarad och godkänd gymnasial utbildning samt vara kommunikativ i tal och skrift.
Det är meriterande att ha några års arbetslivserfarenhet. I rollen arbetar du på ett schema med pass fördelade mellan måndag till fredag klockan 8-20 och vissa helgpass mellan klockan 9-17. Anställningsformen är tillsvidareanställning som inleds med en 12-månaders provanställning som Nordea tillämpar som standard vid alla tillsättningar.
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Ansökningsprocess
Skapa en profil via Nordeas ansökningsportal och ladda upp ditt cv. Du kommer att få svara på några frågor gällande ditt intresse för tjänsten.
Efter att du skickat in din ansökan kommer våra rekryterare att gå igenom din ansökan. Telefonintervju och tester används som en del i rekryteringsprocessen.
Varmt välkommen med din ansökan.
För facklig information, kontakta
finansforbundet@nordea.se eller
SACONordea@nordea.com.
Ersättning Undefined
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "23272-42406396".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordea Bank Abp, Filial i Sverige (org.nr 516411-1683)
Arbetsplats Nordea
Kontakt PRS Team
00000000 Jobbnummer 8607256
Observera att sista ansökningsdag har passerat.