Intertek Semko söker en säljare

Säljkompetens AB / Företagsförsäljarjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsförsäljarjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Säljkompetens AB i Västerås, Uppsala, Örebro, Solna, Stockholm eller i hela Sverige

Intertek är en ledande internationell leverantör av tjänster inom kvalitet och säkerhet till många olika branscher och företaget sysselsätter mer än 20 000 anställda i hela världen.

Interteks division Commercial & Electrical erbjuder provnings-, konsult-, certifierings- och kalibreringsstjänster i över 100 länder världen över. Varje år testas över 10 000 elektriska produkter, allt från hushållsprodukter till mammografiapparater och telekomprodukter enligt europeiska och internationella standarder. Det största europeiska kontoret är stationerat i Stockholm, Kista med ca 250 anställda. Läs mer om oss på www.sweden.intertek-etlsemko.com

I samarbete med Säljkompetens AB söker vi nu en

Innesäljare som vill driva vår framgång

Tjänstebeskrivning
Som innesäljare kommer du att ha en aktiv roll gentemot våra kunder som finns i Sverige men också i övriga världen, bl.a. USA, Tyskland, Belgien. Din uppgift blir att vårda och utveckla befintliga kundrelationer samtidigt som du driver och skapar nya affärsmöjligheter. Du tar tillvara kundens behov, skapar merförsäljning, säljer in våra produkter, kampanjer, erbjudanden etc.

Du kommer att representera företaget på mässor och i vissa fall genomföra självständiga kundbesök. Du jobbar i team och fungerar som säljstöd och support till våra utesäljare. Även administration i form av offertering, projektplanering och utveckling ingår i arbetsuppgifterna likaväl som aktivt deltagande i försäljningskampanjer.

Tjänsten är placerad på vårt kontor i Kista.

Publiceringsdatum
2007-11-13

Kvalifikationer
Du skall ha arbetat med försäljning tidigare i någon form, att ha arbetat med telefonförsäljning och haft goda resultat är en god merit. Du har minst gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning. Goda kunskaper i engelska är ett krav.

Dina personliga egenskaper
Som säljare är det av största vikt att du har en hög drivkraft och är en tävlingsmänniska. Du är inte rädd för att lyfta telefonen och ringa till våra kunder. Du har en högt utvecklad servicekänsla och trivs att jobba med kundkontakter. Du är inte en förvaltare utan brinner för nästa affär och kund. Då en del administrativa uppgifter ingår, måste du även vara en god administratör.

För rätt person erbjuder vi ett intressant arbete i ett expansivt företag och stimulerande miljö. Du ingår i vårt team som är placerat på vårt kontor i Kista.

I denna rekrytering samarbetar vi med Säljkompetens AB. För frågor kring tjänsten var vänlig kontakta Zrinka Vranic 08-20 05 20. Ansökan skickar du till zrinka@saljkompetens.com

Anställningstyp/arbetstider
Heltid. Tillsvidare.

Ersättning
Fast lön + rörlig del

Kontakt
Zrinka Vranic, 08-20 05 20 Telefon, zrinka@saljkompetens.com , Rekryterare

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2007-11-22
Vi tar emot ansökan via epost: zrinka@saljkompetens.com

Företag
Säljkompetens AB
11123 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-20 05 20
Faxnummer: 08-200720
E-postadress: info@saljkompetens.com
Mer information på http://www.saljkompetens.com

Jobbnummer
53383

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Säljkompetens AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Säljkompetens AB: