Interim Lön/HR administratör

Flipr AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Flipr AB i Göteborg, Kungälv, Alingsås, Borås, Trollhättan eller i hela Sverige

Vi söker en Interim Lön/HR administratör för ett uppdrag hos en av våra kunder i Göteborg. Uppdraget startar i mitten av januari och beräknas pågå i 6 månader. Omfattningen är ca 50% och möjlighet att arbeta viss del på distans finns.

Som Lön/HR administratör arbetar du med företagets lönehantering och HR administration. Vi söker dig som har arbetat med löneadministration i minst 3 år och van att arbeta självständigt med hela löneprocessen. Du har kunskap inom lön, arbetsrättens lagar och avtal samt behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Du behöver även ha kunskap inom ekonomi samt erfarenhet av Excel. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete i SAP och Concur men det är inget krav. För att passa för uppdraget behöver du ha en hög kapacitet och ha en god förmåga att sätta dig in i komplex struktur och van vid olika system.

Vid frågor kontakta Caroline Woxberg, 0735-09 04 82. Du ansöker med bifogat CV på flipr.se. Vi kommer att träffa kandidater löpande, så vi välkomnar din ansökan så snart som möjligt! Läser du denna annons i din telefon? I så fall kan du ansöka direkt med din Linkedin-profil utan att bifoga CV och personligt brev.

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Flipr AB (org.nr 559346-6757), https://flipr.se

Jobbnummer
8357133

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Flipr AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Flipr AB: