Instruktör/Teamleader

Upzone Ullared AB / Försäljningsjobb / Falkenberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Falkenberg, Varberg, Halmstad, Laholm, Båstad eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Upzone Ullared AB i Falkenberg, Borås eller i hela Sverige

Upzone Äventyrsparker har funnits sedan 2008 då vi öppnade upp vår första park i Borås. Våren 2014 öppnade vi ännu en park i Ängelholm, och i augusti 2015 öppnar vi upp ännu en park, denna gången i Ullared. I våra parker får man utmana sig själv och få en riktig adrenalinkick då man svingar sig fram bland trädtopparna, balanserar på hinder upp till 15 meter över marken, och susar fram på långa linbanor mellan träden. Vårt mål är att alla våra gäster ska lämna parken med ett leende på läpparna och med ett pirr i magen. Upzone Äventyrsparker håller just nu på att växa stort och är i framkanten av utveklingen av höghöjdsbanebranchen i Sverige. Med en tredje park är vi största företaget i branchen, samt att vi just nu håller på att utveckla och förbättra säkerhetsstandarden i hela branchen genom att skapa en utbildningsorganisation som som till våren ska bli certifierad via International Association for Adventure Parks. Vår vision är att ha de säkraste Äventyrsparkerna i Sverige.

Instruktör / Teamleader

Grundläggande arbetsuppgifter för instruktörer inkluderar gästbemötande, ge gäster säkerhetsinstruktioner samt kontrollera utrustningen / säkerheten i banorna, räddning och nerfirning av gäster som behöver hjälp i banorna, mm. Som Teamleader tillkommer arbetsuppgifter så som att sköta kassan med dagsavslut, bokningskalender, kontakt med gäster via mail och telefon, samt fördela arbetsuppgifter under dagen om man är parkansvarig. Teamleaders har också personalansvar, så som schemaläggning, samt ett större ansvar för den dagliga driften av anläggningen. Som teamleader har man också ett ansvarsområde inom företaget i stort, till exempel att utveckla teambuilding / tävlingskoncept för grupper, fotografi / video och skapa markandsföringsmaterial, eller annat liknande område. Dessa kan variera beroende på tidigare dina tidigare erfarenheter och vad du kan bidra med samt vad som behövs i företaget för tillfället.

Tidigare erfarenhet som arbetsledare och schemaläggning, samt inom kundservice, kassahantering, kundservice via mail / telefon, guidning och klättring är meriterande men inget krav. Det är mycket meriterande för alla positioner om du talar danska, norska eller tyska, förutom svenska och engelska. Man måste vara mins 18 är för att söka detta jobb då arbetsuppgifter innehåller hantering av pengar samt ansvar för alla klättrande gäster i parken.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Säsongsarbete, aug-okt heltid, därefter 20-40 h / vecka i november med chans att fortsätta anställning till våren, kan dock bli ett uppehåll över dec-feb då vi än ej vet om anläggningen kommer kunna vara öppen över vintern

Publiceringsdatum
2015-07-07

Tillträde
Omgående

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön
Timlön enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-07-26
Anställning kommer göras löpande tills positionerna är fyllda. Skicka in CV och personligt brev med bild
Ansökan kan skickas till e-postadress: camilla@upzone.se

Kontakt
Camilla Rinman, Parkchef, 0704-221196 camilla@upzone.se

Företag
Upzone Ullared AB

Adress
Upzone Ullared AB
31160 ULLARED

Kontorsadress
Ulla Smidjes väg 20

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0704221196
E-postadress: camilla@upzone.se

Jobbnummer
2347772

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Upzone Ullared AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Upzone Ullared AB: