Innesäljare / Orderadministratör Till Certex
Bravura Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2022-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Innesäljare / Orderadministratör Till Certex" (publicerad 2022-05-17) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-04-12Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att CERTEX har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och CERTEX en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetCERTEX Svenska AB är en av Sveriges ledande leverantör av helhetslösningar inom lyft, stållinor och service. I vilka former lyft än förekommer i industrin, i hamnar, på byggarbetsplatser, i gruvor eller inom något helt annat område, så har CERTEX produkterna och tjänsterna som gör det möjligt.
CERTEX Svenska AB har en lång historia på den svenska marknaden och grundades redan 1904. Sedan 2007 är de en del av Axel Johnson International och affärsområdet Lifting Solutions. Det gör koncernen till Europas ledande leverantör inom lyft och ger ett stort nätverk av systerbolag och leverantörer som bidrar till att hitta rätt produkt för varje lyftbehov.
I tjänsten som innesäljare tillhör du team om fjorton personer, varav nio sitter på det Stockholmsbaserade kontoret.
Dina arbetsuppgifterI rollen som innesäljare ansvarar du primärt för att guida kunder till att hitta rätt produkter och tjänster. Du förbereder offerter och jobbar fram kundlösningar där kommunikationen med kunder sker genom telefon och mail. Därtill administrerar och registrerar du affärshändelser i företagets CRM-system. I rollen har du uppsatta budgetmål där du ansvarar för att nå dessa genom planerade säljaktiviteter.
I dina arbetsuppgifter ingår även regelbunden statusrapportering till inköp- och säljavdelning. Du håller dig ständigt uppdaterad i utvecklingen i företagets CRM-system, nya produkter och tjänster. I de arbetsuppgifter du utför representerar du CERTEX och dess värderingar.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasial utbildning
• Minst ett års relevant arbetslivserfarenhet, förslagsvis inom kundservice, telefonsupport eller orderadministration
• Grundläggande kunskaper inom Office-paketet
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Erfarenhet från CRM-system är meriterande
Som person tror vi att du är uppmärksam och tillmötesgående. Du har ett stort intresse för att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera bra lösningar. Du tar stort ägandeskap för dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Därtill är du bra på att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Vidare är du öppen för förändringar och har viljan att anpassa ditt arbetssätt utifrån behov och förutsättningar.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Täby, Stockholm
Lön: Fast lön (plus en bonusmodell)
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Innesäljare, Orderadministratör, kundtjänst, kundservice, säljare, orderhanterare, ordermottagare, Certex, heltid, Stockholm,
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Lovisa Johansson
lovisa.johansson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6536455
Observera att sista ansökningsdag har passerat.