Innesäljare / Administratör / Inköp
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-12-06FöretagetFör kunds räkning söker vi en engagerad, social och nyfiken innesäljare med start januari. Mer information ges vid eventuell intervju.
Dina arbetsuppgifterSom innesäljare har du en koordinerande och bred roll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består bland annat av sälj- och offertarbete mot befintliga och nya kunder, orderhantering och inköp. Med dator och telefon som främsta verktyg registrerar du ordrar, följer upp leveranser och uppdaterar artikelregister och prislistor. Därtill arbetar du löpande med förbättringsarbete och uppmuntras bidra med idéer om utveckling av arbetsuppgifter och arbetssätt. Teamet består idag av två resultatinriktade innesäljare som du har ett nära samarbete med.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet av kundkontakt, gärna genom administrativt arbete
• God datorvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
• Körkort
För att lyckas i rollen ser vi att du är nyfiken och engagerad i det du tar dig an. Du är socialt lagd och vågar ta för dig i olika sammanhang. Då det stundtals kan vara ett högt arbetstempo ser vi att du är stresstålig och trivs bäst när du har att göra. Därtill är du tävlingsinriktad och affärsmässig. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten.
Övrig information:
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Start: Januari
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 4991251
Observera att sista ansökningsdag har passerat.