Inköpskoordinator

Framtiden i Sverige AB / Kontorsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden i Sverige AB i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige

Är du som person positiv, driven och ansvarsfull? Har du goda kunskaper i Excell och engelska språket? Då kan detta vikariat på två månader vara perfekt för dig!

Publiceringsdatum
2016-01-04

Arbetsuppgifter
Då en av vår kunds medarbetare i Jönköping kommer vara borta under större delen av första halvåret 2016 behöver dem nu en resurs som hjälper dem under denna tid. Du kommer att arbetar i nära kommunikation och samarbete med både säljbolag, fabriker och leverantörer.

Du kommer att få vara en del av deras team i Jönköping som sköter hela supply chain, från order till fakturering. Dina exakta uppgifter kommer bero på dina tidigare kunskaper och expertis. Dem är ett litet team som utför många arbetsuppgifter och har därför en flexibilitet när det gäller dina arbetsuppgifter. Som en del av deras team får du varierande arbetsuppgifter och förhoppningsvis nya kunskaper som du kan ta med vidare i ditt arbetsliv.

Om företaget
Vårt kundföretag är ett värdsledande företag inom flera områden. Den aktuella enheten jobbar med produkter mot den professionella byggindustrin med enheter både i Sverige och internationellt.
I vår kunds maskinpark finns flera olika maskiner några exempel; kallpress, lasersvets, lödmaskiner, riktmaskiner och CNC-fräs.

Profil
Vi söker dig som ser detta vikariat som en utmaning och en möjlighet till att utveckla dig själv genom att prova något nytt. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av antingen kundtjänstrelaterade uppgifter, inköpsavrop eller planering.

Skallkrav:
• Engelska i både tal och skrift
• Grundläggande kunskaper i Excel och officepaketet

Meriterande Krav:
Att ha jobbat med REX, REXPORT eller TLS tidigare är en klar fördel.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: Omgående
Omfattning: Heltid 2 mån (chans till förlängning)
Anställningform: Vikariat

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-15
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6583
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gorjana Dubovina gorjana@framtiden.com

Företag
Framtiden i Sverige AB

Adress
Framtiden i Sverige AB
Borgmästargränd 1D
55320 Jönköping

Kontorsadress
Borgmästargränd 1D, Jönköping

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2600374

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden i Sverige AB: