Inköpskoordinator
Uniflex Sverige AB / Kontorsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Uniflex Sverige AB
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat.
Publiceringsdatum2012-02-03Beskrivning av jobbetVi söker nu för kunds räkning DIG som vill jobba för ett av branschens ledande företag inom profilprodukter. Företagets affärsidé är att hjälpa företag att växa genom marknadsföring och försäljning av olika profilprodukter. Med sin långa och framgångsrika ettablering på marknaden är företaget välkänt och behöver nu förstärkas.
Som inköpskordinator kommer du ha ett bredd ansvarsområde med arbetsuppgifter som bland annat består av:
Orderläggning: lägga order på uppdrag från säljare eller kundansvarig. Nya artiklar skall registreras i affärssystemet och leverantörer skall uppdateras.
Bevakning och kontroll av order: innebär att du skall följa upp orderbekräftelser och proforma fakturor så att dessa överensstämmer mot order.
Frakt: boka upphämtningar och se till att leverantörerna är underrättade om status för prover. Samtliga fraktbokningar skall säkerställas och du skall hålla dig uppdaterad om fraktavtalen.
Arbetstid: 8-17
Anställningsform: provanställning 6 månader som övergår i tillsvidareanställning
Lön: fast lön
Dina personliga egenskaperVi söker DIG som vill utvecklas i ett företag med stora ambitioner att växa och ta marknadsandelar. I rollen som inköpskordinator säkerställer du kundens förväntningar och krav av företaget som leverantör.
Du bör ha god erfarenhet av kommunikation via telefon och mail, då mycket av arbetet läggs på just detta. Som person ser vi dig som:
• Är driven och engagerad
• Förmåga att samordna
• Kan engelska flytande i tal och skrift
• Har tidigare erfarenhet från logistik
• Kan hantera många projekt samtidigt
Urval kommer ske löpande så skicka dig ansökan redan idag!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-29
Ange följande referens när du ansöker: 4398
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagUniflex Sverige AB
AdressUniflex Sverige AB
Arenavägen 57
12107 Stockholm Globen
Jobbnummer 1148026
Observera att sista ansökningsdag har passerat.