Inköpsassistent till företag inom dagligvaruhandeln

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Har du tidigare erfarenhet som inköpsassistent och vill bygga på ditt CV inom inköp och administration? Beskrivs du ofta som strukturerad,självgående och lösningsorienterad? Finns du tillgänglig för start i september 2020? Då kanske detta uppdrag är rätt för dig!Arbetsuppgifter
Som inköpsassistent kommer du att arbeta nära företagets inköpare med olika förekommande arbetsuppgifter på en inköpsavdelning. Du kommer att supportera inköparna med löpande och ad hoc uppgifter såsom artikeladministration, produktutveckling, produktlanseringar, uppföljningar och projekt av olika slag. Du kommer också till och från bistå kundtjänst. Du kommer att ha nära kontakt med dina kollegor på inköp samt med kategori-, marknads-, logistik- och försäljningsavdelningen - såväl som med externa parter.
Vem är du?
Vi söker dig som är en duktig administratör och koordinator. Du trivs i ett högt tempo och är van att hantera många arbetsuppgifter parallellt. Du är strukturerad, noggrann och hjälpsam. Vidare har du en hög ambitionsnivå och ett lösningsorienterat tänk.

Vi ser det som starkt meriterande om du har relevant erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, tex gällande artikeladministration såsom hantering av varucertifikat och logistikgranskningar inom dagligvaruhandeln. Rollen kräver att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift.
Du erbjuds
Detta är en konsultlösning under ett föräldravikariat som planeras att löpa under 1,5 år. Att vara konsult innebär att du är anställd på Jurek med arbetar hos vår kund med lokaler i södra Stockholm. Uppdraget omfattar heltid och förväntas starta i september 2020.

Välkommen in med din ansökan redan idag då vi går igenom urvalet löpande. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Angeliqa Haapanen på angeliqa.haapanen@jurek.se
Om verksamheten
Vi på Jurek är specialister på att rekrytera och hyra ut konsulter på alla nivåer inom Law, Finance, HR, Marketing & Communication och Business Support. Vi arbetar passionerat och effektivt med att hitta, skapa och matcha talang.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2020-07-03

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-08-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Jurek Rekrytering & Bemanning AB (org.nr 556694-5324), http://www.jurek.se/

Jobbnummer
5287335

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: