Inköpsassistent / Operativ inköpare till uppdrag med start omgåe

Bravura / Kontorsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-11-28

Företaget
Tunstall Healthcare Group är ett brittiskt världsledande företag inom trygghetsteknik och systemlösningar som underlättar och förbättrar vård och omsorg av äldre, funktionshindrade och kroniskt sjuka. Demografin förändras, människor lever längre och när antalet äldre blir fler ökar behovet av trygga och effektiva lösningar inom äldreomsorgen. Tunstall utgår från människans situation och utvecklar teknik, rutiner och system för vård och omsorg som är säker, högkvalitativ och kostnadseffektiv. Deras trygghetsprodukter ger brukarna ökad självständighet, välbefinnande och trygghet samt skapar förutsättningar för dem att bo kvar hemma längre.

Tunstall Healthcare Group grundades i Storbritannien 1957 och är med över 1800 anställda ett globalt företag som utvecklar, tillverkar och tillhandahåller trygghetssystem i mer än 30 länder över hela världen. Två och en halv miljon brukare utnyttjar idag Tunstalls produkter och tjänster. Tunstall Nordic är en del av Tunstall Healthcare Group, med huvudkontor i Malmö. Vi är verksamma i Sverige, Danmark och Finland samt har partners i Norge och på Island. Vi finns representerade på ett flertal orter i respektive land.


Dina arbetsuppgifter
Som operativ inköpare hos Tunstall ansvarar du för ett specifikt produktsortiment, dess varutillgänglighet och lagernivå, och har huvudkontakten med tillhörande leverantörer. Dina dagliga arbetsuppgifter innefattar bland annat inköpsavrop, leverans- och produktfrågor, koordinering av inkommande och utgående leveranser samt rapportering och artikelregistrering. Du har daglig kontakt med några av Tunstalls projektledare och den interna säljavdelningen för att planera tillgängligheten för produktsortimentet. Den ena arbetsdagen är inte den andra lik och du är van vid att arbeta i ett högre tempo där diverse ad-hoc uppgifter inkommer under dagen. Du ingår i ett team om totalt tre personer.


Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning inom inköp, supply chain eller motsvarande (meriterande)
• 2-3 års arbetslivserfarenhet från en liknande roll där ditt fokus har varit operativt inköp, gärna från ett mindre/mellanstort företag
• Erfarenhet av affärssystem
• Grundläggande datorvana och kunskap inom Ms Office, framförallt Excel
• Goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt

Vi söker efter dig som är prestigelös, har en hög samarbetsförmåga och som trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. Du använder ditt engagemang och din affärsförståelse för att identifiera problem och arbeta lösningsfokuserat. Du är initiativtagande och delar gärna med dig av dina kunskaper och idéer. För att lyckas i rollen tror vi även att du är en utåtriktad och serviceinriktad person som har förmågan att skapa goda relationer med såväl kollegor som externa intressenter i din omgivning. Du arbetar strukturerat och metodiskt med bibehållen förmåga att omprioritera och att vara flexibel utifrån situationens förutsättningar.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: inköp, inköpsassistent, inköpare, supply, supply chain, supply planner, Malmö

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Årzén caroline.arzen@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3826703

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: