Inköpsassistent/koordinator med start omgående
Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-10-04FöretagetPå företaget är kundnöjdhet det allra mest centrala. Företaget erbjuder skor via e-handel och det finns ett brett urval av olika varumärken där kunden kan finna sin egen favorit. Här finns allt från barn och sportskor till dam och herrskor.
På företaget arbetar ett engagerat och sammansvetsat gäng som brinner för skor och att ge sina kunder bästa service. De anställda arbetar nära tillsammans och den interna kulturen präglas av glädje, engagemang och viljan att gemensamt utveckla företaget.
Dina arbetsuppgifterSom inköpsassistent arbetar du i en bred roll främst med uppgifter som är kopplade till operativt inköp, du arbetar nära och stöttar inköparna på företaget, avvikelser med lagret. Arbetet innebär till stor del av att hantera filer och statistik i Excel. Du får här möjlighet att arbeta brett, lära dig en inköpsfunktion samt vara behjälplig där det behövs. reorder.
Detta är ett uppdrag med start omgående fram till januari och arbetet är förlagt på vardagar 08-17.
Kvalifikationer• Eftergymnasial utbildning
• Erfarenhet från en liknande assisterande roll
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Mycket god vana i Excel
Dina personliga egenskaperAtt ha förmågan att arbeta självständigt och driva sitt eget arbete framåt är av stor betydelse för rollen och vi söker dig som är van vid att ta eget ansvar. Då företaget växer och de månar om den kultur som etableras internt är din personlighet och inställning mycket viktig. Du är prestigelös och tycker om att arbeta med administrativa arbetsuppgifter. Vidare är du strukturerad och har inga problem med att prioritera och växla mellan olika arbetsuppgifter. Eftersom företaget präglas av en positiv attityd och inställning är detta även viktigt för dig.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Norra
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: inköp, planerare, inköpsplanerare, Kista, heltid, inköpsassistent, hetid, konsult, Excel
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Gloerfelt-Tarp
emma.gloerfelt-tarp@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3731915
Observera att sista ansökningsdag har passerat.