Inköpsassistent
EM Nordic AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos EM Nordic AB i Stockholm,
Huddinge eller i
hela Sverige EM Nordic AB är en av Nordens största importörer av musikinstrument och professionell audioutrustning. Vi är över 100 medarbetare i de fyra nordiska länderna och omsättningen är c:a 250 Mkr.
Våra lokaler ligger i Sätra industriområde c:a 7 min gångväg från T-banan. Vi är vi idag totalt 40 personer. 7 av oss arbetar på administrationen.
Vi söker nu en INKÖPSASSISTENT
Publiceringsdatum2011-02-14Dina arbetsuppgifterSom inköpsassistent kommer du exempelvis att jobba med:
Registrering och administration av inköpsorder och orderbekräftelser.
Bevaka och kontrollera inköpsorder och inleveranser.
Registrera och administrera artiklar i vårt affärssystem.
Hantera delar av leverantörsreskontran.
Vid behov hantera förtullning och instrastatrapportering.
Telefonpassning och övriga kontorsgöromål
Dina personliga egenskaperFör att passa för tjänsten bör du ha några års erfarenhet från liknande arbete.
Du har goda kunskaper i svenska och engelska språket i både tal och skrift samt goda datakunskaper, speciellt Excel. Har du erfarenhet av Jeeves som är vårt affärssystem så är det ett extra plus.
Du är strukturerad och engagerad i ditt arbete, har lätt för att samarbeta och har en god kommunikativ förmåga.
Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan redan idag.
Skicka din ansökan bestående av ditt CV och ett personligt brev till
jobb2@emnordic.seArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillsvidareanställning. Provanställning 6 månader.
ErsättningFast lön
Månadslön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb2@emnordic.seFöretagEM Nordic AB
AdressEM Nordic AB
Box 5025
14105 KUNGENS KURVA
KontorsadressStensätravägen 3C
SKÄRHOLMEN
Jobbnummer 849905
Observera att sista ansökningsdag har passerat.