Inköpsadministratör till Atea Logistics
Inpeople Sverige AB / Administratörsjobb / Växjö
2017-03-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inköpsadministratör till Atea Logistics" (publicerad 2022-07-19) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inpeople Sverige AB i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Tingsryd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2017-03-28Om företagetInpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Om företagetAteakoncernen, med verksamheter i Norden och Baltikum, har 6 800 medarbetare och är den näst största it-infrastrukturleverantören i Europa och marknadsledare i Norden och Baltikum. Atea Logistics AB, koncernens logistikföretag med huvudkontor i Växjö, har en omsättning ca 5 miljarder svenska kronor och är ca 200 anställda. För mer information se
www.atea.com.ArbetsuppgifterTill Atea Logistics i Växjö söker vi nu en noggrann och serviceinriktad inköpsadministratör.
Din huvudsakliga uppgift är att tillsammans med övriga medarbetare administrera de dagliga transaktionerna. Detta innebär att leveransbevaka Atea Logistics inköpsorderstock, hantera inkommande information från tillverkare/leverantör, inköp av ej lagerförda produkter, administrera direktleveranser, registrering av serviceavtal, rapportering av licenser, hantering av prisskydd m.m. Du kommer att arbeta tätt ihop med andra funktioner inom Atea Logistics.
Tjänsten löper på heltid och är ett föräldravikariat med tillträde omgående.
ProfilDu som söker är noggrann, initiativrik, serviceinriktad och strukturerad. Du är drivande och proaktiv i ditt arbete och trivs att jobba i ett team och besitter därmed en stor social kompetens. Du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska.
Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 1554
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefin Gustavsson 0470-740080
FöretagInpeople Sverige AB
AdressInpeople Sverige AB
Norrgatan 22
35231 Växjö
KontorsadressNorrgatan 22, Växjö
Jobbnummer 3403032
Observera att sista ansökningsdag har passerat.