Inköpsadministratör sökes för start omgående, Jakobsberg
Avanzera AB / Administratörsjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
Vill du börja ditt nya arbete omgående och bli en del av inköpsavdelning i en liten familjär organisation? Då har du din chans då vi söker en inköpsadministratör för start omgående till ett spännande företag inom dagligvaruhandeln. Detta är initialt ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund i Järfälla. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Arbetsuppgifter:
Du kommer i första hand stötta och assistera inköpsansvarig men även arbeta självständigt med dina arbetsuppgifter såsom;
- skapa inköpsordrar i affärssystemet/ERP systemet
- registrering av produkter
- uppföljning och bevakning av beställningar
- bevaka leveranser
- uppdateringar av priser
- fakturagranskning
Du kommer ha nära dialog och kontakt med andra avdelningar i syfte att bevaka varuflödet och även delta interna inköpsmöten och i vissa fall externt med leverantörer. Som inköpsadminstratör är det viktigt att du har en god förståelse för hela kedjan kring inköpsarbetet.
Din bakgrund:
Vi ser gärna att du arbetat som inköpsadministratör alt. inköpsassistent under ett par år och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Det är också viktigt att du trivs i en mindre och tätt sammansvetsad organisation. Du har goda kunskaper i Officepaketet samt är van att arbeta i ERP system. Goda kunskaper i engelska krävs också för att trivas i denna roll.
Som person är du serviceinriktad och noggrann samt att du tänker steget längre och överträffar förväntningar. Vi ser också att du är hjälpsam och stöttande med även att du har förmågan att ta egna initiativ och arbeta självständigt.
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2019-01-28ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-28
Ange följande referens när du ansöker: 1157
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMalin Klingberg 08-54528307
FöretagAvanzera AB
AdressAvanzera AB
Box 853
10137 Stockholm
KontorsadressBox 853
Jobbnummer 4581146
Observera att sista ansökningsdag har passerat.