Inköps- och upphandlingskoordinator
Randstad Sweden Group AB / Inköpar- och marknadsjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad Sweden Group AB i Helsingborg,
Båstad,
Eslöv,
Malmö,
Halmstad eller i
hela Sverige Inköps- och upphandlingskoordinator
Har du tidigare arbetat med upphandlingar och söker efter din nya möjlighet i arbetslivet? Då har du kommit rätt! Just nu söker Randstad en inköps- och upphandlingskoordinator till central myndighet i Halmstad. Här erbjuds du ett utvecklande arbete inom inköp, upphandling och avtal. Låter det intressant? Då tar vi gärna ett samtal över en kopp kaffe med just dig!
Omfattning: Heltid, start i februari eller enligt överenskommelse och till med 1 år.
Publiceringsdatum2018-01-25Dina arbetsuppgifterHär kommer du arbeta i en stor statlig myndighet. Du kommer att ingå i ekonomiavdelningen men är ensam i din roll som inköps- och upphandlingskoordinator. Detta innebär att du ensam kommer arbeta med arbetsuppgifterna. Dock ser de till att du får en grundlig introduktion såklart när du börjar.
Dina arbetsuppgifter innebär:
• Ta hand om information angående upphandling och inköp, avtalsuppföljning och avtalsskrivningar eller förlängningar. (Upphandlingarna sker inom ramen för LOU).
• Utfärda avrop på de statliga avtalen.
• Revidera och se över riktlinjer, ta hand om webbsidor för upphandling och inköp liksom ta hand om beställarorganisation.
• Ha koll på inköp och när nya upphandlingar behöver göras.
KvalifikationerHär behöver du:
• Utbildning inom lagen om offentlig upphandling (LOU) och/eller högre utbildning med kunskap om LOU alternativt gått kurser i LOU och erfarenhet av upphandlingar.
• Goda färdigheter i MS Office-paketet främst Excel.
Det är meriterande (ej krav) om du har utbildning inom ekonomi eller juridik. Du har tidigare gjort upphandlingar och kan arbeta i tendsign
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett personligt engagemang och en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Du har lätt för att samarbeta i team och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Du är angelägen om att nå resultat och att hålla deadlines med hög kvalitet i ditt arbete.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista dag att ansöka är 2018-02-24, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Josefin Andersson |
josefin.andersson@randstad.se [ mailto:
josefin.andersson@randstad.se ] |
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-25
Ange följande referens när du ansöker: 201120681
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosefin Andersson
josefin.andersson@randstad.seFöretagRandstad Sweden Group AB
AdressRandstad Sweden Group AB
Regeringsgatan 65
10724 STOCKHOLM
KontorsadressRegeringsgatan 65, 10724 STOCKHOLM
Jobbnummer 3923867
Observera att sista ansökningsdag har passerat.