Inköpare i Solna

Bemannia Kontor AB / Inköpar- och marknadsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Om uppdraget

Vår kund, en statlig myndighet, har behov av förstärkning av en inköpare. Konsultuppdraget är på heltid och startar 1 november och pågår först till 1 maj 2023, med möjlighet till ytterligare förlängning. Den 1 november kommer upplärningen att starta och efter den är genomförd finns möjlighet att arbeta på distans två dagar i veckan, vilket bestäms i samråd med närmsta chef.

Publiceringsdatum
2022-10-06

Arbetsuppgifter
För att säkerställa att myndighetens arbete med inköp och förvaltning av tjänster hanteras inom utsatt tid avseende tilläggsansökningar behövs stöd för att hantera granskning och administration av ansökningar av nya adresser vid enheten.

I huvudsak kommer du att arbeta med granskning och administration av ansökningar av nya adresser. Arbetet utförs främst i ServiceNow och Diariet. I arbetsuppgifterna ingår dessutom support och problemlösning för inkommande frågor/uppdrag från leverantörer och från myndigheten internt. Det är viktigt att kunna hantera en stor mängd ärenden noggrant under tidspress.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning
• God kommunikativ förmåga i svenska, särskilt i skrift
• Tidigare erfarenhet av att arbeta med en större mängd data på ett noggrant sätt under tidspress
• Mycket god datavana med erfarenhet av att arbete i olika system

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alice Karlsson, alice.karlsson@bemannia.se / 070 887 96 00.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bemannia Kontor AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476), https://www.bemannia.se

Arbetsplats
Bemannia

Kontakt
Alice Karlsson
alice.karlsson@bemannia.se
0771-84 53 00

Jobbnummer
7051057

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor AB: