Inkassohandläggare
Centric Professionals AB / Redovisningsekonomjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Haninge,
Mjölby,
Motala,
Skövde,
Linköping eller i
hela Sverige Vi söker nu för kunds räkning en inkassohandläggare. Uppdraget startar i maj och löper i ca 6 veckor.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Kunden är på väg att outsourca sin kravhantering och kommer under tiden behöva en extra resurs. Din roll blir att:
• Ta fram underlag och dokument på öppna fordringar
• Hantera krav och inkasso
• Kontrollera och lägga upp avbetalningsplaner
• Handlägga avskrivningar
• Ha kontakt med myndigheter och kunder via telefon och mail
Publiceringsdatum2014-04-16ProfilDu som söker är utbildad ekonom och har flera års erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter. Du känner till lagar och regler för kravhantering och är en god administratör. Erfarenhet av affärssystemet Agresso är ett krav.
Som person är du noggrann, pedagogisk och serviceinriktad.
Vi kan erbjuda
Som konsult hos Centric blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef.
Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Sara Dahlström på tfn: 0768-696495.
För att söka tjänsten, gå in på
http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3576Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.
Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
Centric - connect.engage.succeed.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast lön
KontaktSara Dahlström, Konsultchef 0768696495
sara.dahlstrom@centric.euFöretagCentric Professionals AB
AdressCentric Professionals AB
Hamngatan 33
17266 Sundbyberg
KontorsadressHamngatan 33
Sundbyberg
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50122100
Jobbnummer 1844855
Observera att sista ansökningsdag har passerat.