Initiativtagande kontorssamordnare med ekonomikunskaper sökes!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Framtiden AB

Vi söker just nu en initiativtagande kontorssamordnare åt ett teknikkonsult företag i Göteborg, start April.

Publiceringsdatum
2013-03-15

Arbetsuppgifter
Som kontorssamordnare kommer du att vara lite av spindeln i nätet på vår kunds Göteborgskontor. Rollen innefattar:
• Service internt på kontoret men också externt mot kunder - vara kontorsansvarig, ta emot besökande, inkommande mail- och samtal, posthantering, göra inköp av kontorsmaterial, fakturering, kontroll av tidrapportering etc.
Tjänsten ger dig stort utrymme för att skapa egna rutiner och arbetssätt. Du kommer att ges en god introduktion till arbetet och personen som är ansvarig i dagsläget kommer att finnas som stöd för dig. Kundföretaget erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och uppskattar initiativrika medarbetare. De lägger stor vikt vid medarbetarnas trivsel och gemensamma värderingar.

Om företaget
Kundföretaget är ett fristående specialistföretag med konsultverksamhet inom områdena geologi, bergteknik och hydrogeologi. Det innebär att de erbjuder kvalificerade och kvalitetssäkrade tjänster inom områdena berg, mark och vatten. I 40 år har kundföretaget bidragit med sin kompetens inom flertalet större infrastrukturprojekt i Sverige. För närvarande är de 45 medarbetare uppdelade på två kontor, i Göteborg och Stockholm. På Stockholmskontoret arbetar cirka 20 personer.
Kundföretaget gör utredningar, upprättar bygg- och tillståndshandlingar samt svarar för uppföljning och kontroll under byggskedet. Många av uppdragen rör vägar, järnvägar, gruvverksamhet och olika typer av berganläggningar. De arbetar också med olika slags miljöutredningar, utreder vattenresurser och prospekterar nya grundvattentäkter.

Profil
SKALL krav:
• Erfarenhet av administrativa göromål sedan tidigare
• Goda datakunskaper - Officepaketet
• God kommunikation i svenska språket
• Relevant ekonomiutbildning

Meriterande krav:
• B-körkort
• All erfarenhet av ekonomiområdet tex fakturering, lön, kund- och leverantörsreskontra).

Personliga egenskaper och beteenden:
Eftersom tjänsten som kontorssamordnare kräver ordning och reda söker vi dig som är noggrann, gillar service samt har positiv grundsyn. Du är initiativstagande och inser betydelsen av att vara den som hittar lösningen redan innan ett problem uppstått. Du bör vara rak och duktig på att kommunicera!

Om företaget
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.

Anställningsvillkor
Ort: Centrala Göteborg
Omfattning 80%
Arbetstider: 9.30-16.00 vardagar
Start: April
Urval: Sker löpande, så ansök redan idag!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-03-27
Ange följande referens när du ansöker: 2495
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linn Hansson linn@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Warfvinges väg 29
11251 Stockholm

Jobbnummer
1495347

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: