Inhouse söker en bemanningsansvarig
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
2008-09-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Inhouse söker en bemanningsansvarig" (publicerad 2012-02-29) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Inhouse grundades 1996 av Marie-Louise Almgren och Agneta Trygg; båda med erfarenhet och ett stort nätverk – från två skilda världar. När deras nätverk från reklam- respektive finansbranschen flätats samman kunde de tillsammans erbjuda något unikt.
Sedan starten har deras idé varit stommen i verksamheten: nätverket av företag och kandidater. Idag är nätverket större men fortfarande personligt eftersom vi på Inhouse har för vana att vårda våra relationer. Denna extra lilla ansträngning bär frukt när vi regelbundet kan erbjuda rätt person till rätt plats.
Publiceringsdatum2008-09-03Dina arbetsuppgifterTjänsten som bemanningsansvarig är ett roligt, omväxlande och utvecklande arbete. I rollen intervjuar du löpande receptionister för vår bemanningspool, sköter den dagliga kontakten med ambulerande receptionister och kunder. Du ansvarar för att jouren fungerar och ser till att det finns tillgängliga receptionister varje dag. Vidare ser du till att konsulterna får den upplärning de behöver, skriver kontrakt samt lägger upp bokningar i systemet. I rollen ingår också att komma ut och träffa våra kunder och konsulter.
Utöver detta kommer du i mån av tid assistera konsultcheferna och rekryteringskonsulterna i det dagliga arbetet. Detta arbete innefattar bland annat referenstagning, lägga ut annonser samt searcharbete.
Bakgrund
Det är en fördel om du har haft liknande arbetsuppgifter tidigare. Vi ser gärna att du har erfarenhet av receptionsarbete och/eller annat administrativt arbete. Kanske har du varit butikschef eller restaurangchef. Har du en utbildning inom personal är detta en merit.
Persolighet
Som person är du serviceinriktad, flexibel och lösningsfokuserad. Du ser â€?omöjliga situationerâ€? som utmaningar. Du trivs att arbeta under högt tempo och har förmåga att vara självgående, initiativrik och orädd. Fallenheten för administration är också ett plus.
Välkommen till Inhouse och en rolig och glad arbetsgrupp! För rätt person väntar ett spännande och utvecklande arbete.
Tycker du tjänsten låter intressant är du välkommen att söka via Inhouse hemsida:
http://www.inhouse.se/show.php?id=1189759Ansökningar via e-mail kommer tyvärr inte tas i beaktande för denna tjänst.
P.S Glöm inte att motivera varför just du passar för den här rollen.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Heltid. Tillsvidare.
ErsättningFast lön
Fast lön.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-10-05
KontaktDavid Artberg, Konsultchef, 08-52 22 33 13 (Telefon),
david.artberg@inhouse.seFöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
11438 STOCKHOLM
KontorsadressGrev Turegatan 30
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306
E-postadress:
info@inhouse.se Jobbnummer 302558
Observera att sista ansökningsdag har passerat.