Incident Manager

Jobmetz AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jobmetz AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Botkyrka eller i hela Sverige

Incident Manager
Uppdragsbeskrivning
Till vår kund i Stockholm söker vi nu en Incident Manager!
Beskrivning:
Vi söker nu utökning till vårat Service Management team. I Service management har vi ansvar för Incident, Problem, Change, Reporting management samt ITSM verktyget. Vi söker just nu utökning inom Incident Management.
Som Incident Manager så kommer du jobba aktivt med att våra processer, utveckla och säkerställa att det efterlevs.
Du kommer att ansvarar och vara primär eskaleringskontakt för interna gruppering samt för våra kunder.
Du kommer vara spindeln i nätet inom leveransen, både internt och externt.
Du kommer även vara den som ansvara för majorincidenter. Där man driver incidenten från start till mål.

Publiceringsdatum
2020-08-12

Kvalifikationer
Tidigare erfarenheter av liknande uppdrag.
ITIL V3 alt ITIL V4

Viktiga egenskaper:
Social, självgående, driven, strukturerad och tydlig.
Du kommer ingå i ett team tillsammans med juniora & seniora Incident Managers.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
JobMetz AB
Kistagången 16 A
16440 Kista

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
JobMetz AB (org.nr 559041-9411)
Kistagången 16 A (visa karta)
164 40  KISTA

Jobbnummer
5318645

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jobmetz AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jobmetz AB: