IFL Handelshögskolan söker två Programkoordinatorer

Wise Professionals AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise Professionals AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

IFL vid Handelshögskolan i Stockholm är en av Europas ledande aktörer inom ledarskaps- och affärsutveckling, ekonomi och finans. Med den akademiska forskningen som grund och nära samarbete med näringslivet erbjuder vi ett brett urval av öppna program för individer, och anpassade program för företag och organisationer. IFL vid Handelshögskolan i Stockholm rankas av Financial Times som en av Europas främsta inom executive education och finns idag representerad i länderna runt Östersjön samt i flera av världens främsta nätverk för ledarskapsutveckling.

Programkoordinator

Vi ser stor efterfrågan på våra tjänster och söker därför två programkoordinatorer - en tillsvidareanställning samt ett ettårsvikariat med start i september 2012.

I rollen som programkoordinator bär du ansvarar för samordning och administration av våra program. Du skapar förutsättningar för att deltagare, fakultet och andra berörda personer är på rätt plats i rätt tid, med rätt information och material. Du bidra till att varje enskild deltagare får en unik upplevelse av programmet och IFL. Bland dina arbetsuppgifter ingår att;

• Boka utbildningsanläggning och ansvara för löpande kontakt med anläggningen.
• Beställa och säkerställa leverans av programmaterial, litteratur och övrig dokumentation.
• Koordinera information mellan fakultet och deltagare.
• Skapa, administrera och löpande uppdatera programportal med aktuell information.
• Medverka vid och sätta upp webinars
• Medverka vid programstart och vid behov under programleveransen.
• Administrera tentamen.
• Upprätta modulutvärderingar och distribuera till deltagare samt därefter till programteamet inom IFL.
• Säkerställa kvalitet i programleveransen tillsammans med affärsansvarig genom löpande uppföljning och återkoppling samt vid behov vidta åtgärder.
• Upprätta fakturaunderlag, sakgranska fakturor samt säkerställa att programmet genomförs kostnadseffektivt inom programbudgeten.

Publiceringsdatum
2012-07-10

Bakgrund
Vi tror att du har minst 5-10 års arbetslivserfarenhet och att du har erfarenhet från att arbeta i projektform med många deadlines. Erfarenhet från bank, finans, försäkring eller utbilningsbranschen är meriterande. Som person är du ansvarstagande, självgående och har en mycket god förmåga att samarbeta med olika människor i och utanför organisationen.

Vi erbjuder
Du arbetar under eget ansvar med en stor portion frihet, höga krav och mycket samverkan. Vi erbjuder goda anställningsvillkor och en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö. Vi sitter centralt i moderna lokaler på Sveavägen, granne med Handelshögskolan.  I Financial Times ranking toppar IFL bland de nordiska aktörerna i samtliga kategorier. Läs mer på: www.ifl.se

Mer om tjänsten
I den här rekryteringen samarbetar vi med Wise Professionals. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa ansvarig rekryteringskonsult Alexander de Groot på telefon 08-555 290 02. Vi ser fram emot att få din ansökan via www.wise.se/jobb så snart som möjligt, dock senast 2012-08-05. Urval och intervjuer kommer att ske efter den 6 augusti. Varmt välkommen med din ansökan!

Wise Professionals AB - kvalificerad bemanning och rekrytering - http://www.wise.se/ - Stockholm - Göteborg - Malmö - växel 08-555 29000

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Wise Professionals AB

Adress
Wise Professionals AB
Box 22109
10422 Stockholm

Jobbnummer
1292807

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise Professionals AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise Professionals AB: