Hyresadministratör till välkänt fastighetsbolag

SW / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SW är ett nischat bolag, specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet inom tjänstemannasektorn. Vårt engagemang definieras av kreativitet, nyfikenhet och ett mänskligt fokus. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi/finans, kundservice, kontor/administration, HR, försäljning/marknad, IT och teknik.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

Är du en driven och noggrann administratör som vill komma in på en välkänd aktör inom fastighetsförvaltning? Då kan denna tjänst vara nästa steg i din karriär!

Publiceringsdatum
2017-02-16

Om tjänsten
SW söker nu för kunds räkning en hyresadministratör, som kommer att arbeta med administration av hyresavtal för både köpcentrum och kontorsfastigheter.

Du kommer att arbeta med administration av hyresavtal, hyresaviseringar, avräkningar, momsregistreringar mm. Du har erfarenhet av arbete med kommersiella fastigheter och förstår fastighetsmoms.

Du kommer att tillhöra ett team om tre personer, där ni samarbetar och hjälps åt i det dagliga arbetet, varför arbetsuppgifterna kan variera. Det är därför av stor vikt att du är en bra lagspelare. Under uppdragsperioden kommer företaget även att genomföra ett omfattande systembyte, varför det är viktigt att du trivs med att arbeta administrativt, har systemvana och gillar att implementera nya rutiner.

Vår kund äger, förvaltar och utvecklar kontorsfastigheter och handelsplatser och sitter i ljusa och luftiga lokaler mitt i centrala Stockholm.

Lämplig bakgrund
Vi tror att du som söker har minst avslutad gymnasieutbildning och något års erfarenhet av kommersiella fastigheter och förstår fastighetsmoms.

Viktigast är dock att du har rätt inställning och personlighet, och där lägger vi stor vikt vid att du vill komma in i fastighetsbranschen. Vidare ser vi att du är noggrann, strukturerad, prestigelös, serviceinriktad och har ett bra bemötande mot våra externa kontakter. Du är en van Excel-användare, och det är meriterande om du har arbetat i ett eller flera affärs- och ekonomisystem tidigare. Du behärskar svenska flytande. Du är en flexibel person som arbetar såväl självständigt som i team.

Du kommer här att ges möjligheten att komma in i ett dynamiskt, nytänkande och framåtsträvande fastighetsbolag med hög arbetsglädje!

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag hos SW med start 2017-04-18 och som pågår i 1 år framåt. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Gustav Kendel på 08-407 55 57.

Varaktighet, arbetstid
Enl ök Enl ök

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gustav Kendel +46 84075557, +46 766471645

Företag
SW

Adress
SW
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20
Box 7420

Jobbnummer
3323865

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: