Human Search söker ny mötesbokare/VD-assistent

Human Search / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Human Search i Stockholm, Solna, Älvdalen, Herrljunga, Mölndal eller i hela Sverige

Human Searchgrundades 2002 och är ett svenskägt internationellt search- och headhuntingföretag med verksamhet i bl a Norden, Ryssland och Baltikum. Vi jobbar med riktig headhunting och är företaget som andra rekryteringsföretag vänt sig till när de själva misslyckats. Vi jobbar framför allt med svårrekryterade chefspositioner och specialisttjänster inom alla branscher. Vårt huvudkontor finns vid Stureplan i centrala Stockholm.

Human Searchsöker nu en ny mötesbokare/VD-assistent, spindeln i nätet på vårt kontor. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att boka kundmöten till vår VD samt stötta henne administrativt i vardagen, men också att bistå övriga kollegoriallt som rör vårt kontor.

I dina arbetsuppgifter ingår att via telefon kontakta beslutsfattare på ledningsnivå i alla branscher, för att boka in möten till vår VD. Tjänsten innebär att själv, och i samråd med VD, hitta och identifiera intressanta företag att ringa på i Sverige och att få till möten med dessa. I rollen ingår även attbl a skriva offerter och avtal till våra kunder, att göra resebokningar och beställningar till kontoret och att hantera enklare IT-frågor. Du kommer ansvara för vår fakturering. I arbetsuppgifterna ingår även att ansvara för uppdatering av vår hemsida och sköta vårt konto på Facebook, Linkedin och Twitter. Du kommer även ha mycket interna kontakter och stötta kontoret i mängder av andra frågor och ärenden.

Vi söker dig som har en gymnasieutbildning i botten, gärna med inriktning mot ekonomi, och ett par års erfarenhet av liknade roll och arbetsuppgifter. För att klara av rollen behöver du ha mycket goda kunskaper i Officepaketet och goda kunskaper kring IT i allmänhet. Att du kan uttrycka dig professionellt, i tal och skrift, på både svenska och engelska är också en förutsättning.

Som person trivs du med att jobba i ett högt tempo i en föränderlig miljö, där den ena dagen inte är den andra lik. Du behöver vara flexibel som person och kunna fatta egna beslut när det behövs. En god administrativ förmåga är en förutsättning, lika så att du har en hög servicenivå och trivs med att hjälpa dina kollegor.Grundläggande för att du ska trivas hos oss ären positiv inställning och att du har förmågan att bjuda på dig själv och bidra till den härliga stämningen i vårt befintliga gäng på kontoret.

Urval kommer att ske löpande under ansökningstiden varför vi gärna ser att du söker så snart som möjligt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2015-12-20.Tillträde snarast möjligt. Tjänsten är på 100 %. Vi tillämpar provanställning. Välkommen med din ansökan till anna.arvidson@humansearch.seSkriv ?Ansökan mötesbokare/VD-assistent? i ämnesraden.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Publiceringsdatum
2015-12-08

Ersättning
Fast och rörlig lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: anna.arvidson@humansearch.se

Företag
Human Search

Adress
Human Search
Strandvägen 7A
11456 STOCKHOLM

Kontorsadress
Strandvägen 7A
STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-50652680

Jobbnummer
2567783

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Human Search

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Human Search: