HR-administratör till kund i Tibro
Premier Service Sverige AB / Administratörsjobb / Tibro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Tibro,
Hjo,
Skövde,
Karlsborg,
Tidaholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Premier Service Sverige AB i Tibro,
Hjo,
Skövde,
Karlsborg,
Tidaholm eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-06-13Om företagetPremier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 9 städer och är idag ca 400 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt.
ArbetsuppgifterÄr din största drivkraft att ha frihet under ansvar? Då kan det vara just dig vi letar efter! Just nu söker vi på Premier AB en HR-administratör för en 50% tjänst till vår kunds verksamhet i Tibro. Vill du vara med på vår kunds resa? Välkommen med din ansökan till oss på Premier AB!
Som HR-administratör har du en viktig roll som innebär att ansvara för avdelningens administrativa arbete samt se till att den dagliga administrationen löper på smidigt. Dessutom ansvarar du för att upprätta avtal samt attestera. Utöver det erbjuder rollen möjlighet att arbeta med att följa upp och summera stämpelsystemet.
ProfilDetta är en 50% tjänst med start omgående fram till sista augusti man behöver vara tillgänglig för arbete under hela sommaren.
Vi på Premier AB söker dig som har någon form av administrativ utbildning och erfarenhet utav administrativt arbete.
Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av arbete som HR-administratör.
För att trivas med dina kommande arbetsuppgifter är det viktigt att du har en ambitiös inställning till arbetet och att du tar ansvar för ditt arbete. Vidare är det viktigt att du har ett stort driv och att du har ett effektivt arbetssätt. Dessutom har du ett stort engagemang som smittar av sig på andra. Sist men inte minst utför du ditt arbete med stor noggrannhet.
Om företagetFör att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Sofia Öberg via e-post:
sofia.oberg@premier.se Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!
Att arbeta som konsult på Premier
Som konsult hos Premier är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7296".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Premier Service Sverige AB (org.nr 556495-2017),
http://www.premier.se Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 7876016
Observera att sista ansökningsdag har passerat.