HR-administratör till global fordonskund!

Poolia Sverige AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Lerum, Öckerö eller i hela Sverige

Är du serviceinriktad och har tidigare erfarenhet av kundservice? Ser du vikten av effektiva team där människor är stolta över att vara ansvariga för sina leveranser och hjälpa varandra att nå framgång? Då ska du fortsätt läsa! Poolia söker en HR-administratör för ett 6 månaders långt uppdrag hos välkänd fordonskund. Tjänsten är på heltid med start 13 januari. Sök tjänsten redan idag då intervjuer sker löpande.

Publiceringsdatum
2019-12-13

Om tjänsten
I HR-rådgivarteamet, HR Services Sweden, är vårt uppdrag att fungera som kontaktpunkt för anställda, HRBP: s och chefer inom HR-relaterade ämnen för koncernen. Vårt mål är att tillhandahålla HR-expertis med hög kvalitet, stark servicetänkande och hög effektivitet. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera:

Hantera förfrågningar angående verksamhetens Profit Sharing från anställda, HRBP: er och chefer som använder våra kommunikationskanaler via telefon, chat och e-post.
Stödja och samarbeta med andra team inom HR-tjänster för att säkerställa effektivt HR-stöd för hela verksamheten.
Agera som åtgärdsägare i tilldelade ärenden.
Bestäm och tilldela rätt prioritet för skapade eller mottagna ärenden och agera enligt dokumenterade instruktioner.
Uppgradera ärenden till andra supportfunktioner vid behov.
Kunskapshantering och dokumentation av fel och kända lösningar.
Stöd i kontinuerligt förbättringsarbete för tillämplig avdelning och för HR-administrativa processer.

Vem är du?
För att lyckas i denna position måste du vara serviceinriktad, energisk och förmåga att prioritera. Vi tror att du är detaljorienterad och trivs i en snabb och dynamisk arbetsmiljö. I övrigt tror vi att du:

Behärskar engelska och svenska flytande i tal och skrift.
Har erfarenhet av administrativa arbeten inom kundservice, kanske har du jobbat inom kundtjänst eller telefonrådgiving på bank.
Goda kunskaper i SAP eller Office 365 är en fördel

Om verksamheten
Du kommer att vara en del av ett team av mycket skickliga kollegor och du kommer att få möjlighet att utvecklas både på professionell och personlig nivå. När du arbetar i hjärtat av vår HR-verksamhet kommer du att ha stor inverkan på hur andra delar i organisationen uppfattar och använder våra HR-tjänster. Så är du en lagspelare och en kreativ problemlösare med drivkraften för att ta ägande av ständiga förbättringar med vår kund i fokus? Då ser vi fram emot att höra från dig!

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "55607".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655), http://www.poolia.se

Arbetsplats
Poolia Väst AB

Jobbnummer
5000521

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Sverige AB: