HR och rekryteringskonsult

Autoprenad AB / Administratörsjobb / Alingsås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Alingsås, Ale, Vårgårda, Lerum, Bollebygd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Autoprenad AB i Alingsås, Vårgårda, Lerum, Härryda, Borås eller i hela Sverige

Huvudfokus för tjänsten kommer att vara kvalificerad rekrytering.
Du ska självständigt kunna driva en rekryteringsprocess från införsäljning av uppdraget till sökning av kandidater, urval, intervjumoment, testning och personbedömning.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet men vi vill att du som blir vår nya kollega är högskoleutbildad beteendevetare och/eller personalvetare. Du bör ha i alla fall ett par års erfarenhet inom området rekrytering alt försäljning inom konsulttjänster.
Tonvikten på arbetsuppgifterna kommer att ligga på kvalificerad rekrytering men även personaladministrativt arbeta kan förekomma. Du är direkt underställd vår HR/HRM chef. Vid arbetstoppar hjälpts vi åt och det är viktigt att du som person är flexibel och prestigelös. Stämmer dessutom nedanstående kriterier in på dig så kan du mycket väl vara den vi söker:
• Engagerad
• Kan strukturera och organisera ditt arbete
• Professionell och ansvarsfull i ditt arbetssätt
• Förstår vikten av och kan kommunicera på olika sätt med olika människor
• Förstår affärsmässiga principer och är positiv till privat företagande
• Tycker att det är roligt med försäljning
• Har lätt att lyfta blicken och se bortom hinder
• Är mycket välformulerad i såväl tal som skrift inom svenska och engelska

Din bas kommer att vara vårt kontor i Alingsås men du kommer även att spendera en hel del tid ute hos våra kunder. Resor i tjänsten kan ingå. Körkort ett krav.
Arbetet är på heltid. Individuell lönesättning.
Urval sker löpande, välkommen med din ansökan!

Kontaktperson: Ellinor Dahlvid HR/HRM Chef eller Peter Galatius Verksamhetschef.
Telefonnummer: 0322-30 39 93, frågor via e-post ellinor@autoprenad.se.

Vi behöver nu förstärka vår internorganisation med ytterligare en medarbetare!
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet men vi vill att du som blir vår nya kollega är högskoleutbildad beteendevetare och/eller personalvetare. Du bör ha i alla fall ett par års erfarenhet inom området rekrytering alt försäljning inom konsulttjänster.
Tonvikten på arbetsuppgifterna kommer att ligga på kvalificerad rekrytering men även personaladministrativt arbeta kan förekomma. Du är direkt underställd vår HR/HRM chef. Vid arbetstoppar hjälpts vi åt och det är viktigt att du som person är flexibel och prestigelös. Stämmer dessutom nedanstående kriterier in på dig så kan du mycket väl vara den vi söker:
• Engagerad
• Kan strukturera och organisera ditt arbete
• Professionell och ansvarsfull i ditt arbetssätt
• Förstår vikten av och kan kommunicera på olika sätt med olika människor
• Förstår affärsmässiga principer och är positiv till privat företagande
• Tycker att det är roligt med försäljning
• Har lätt att lyfta blicken och se bortom hinder
• Är mycket välformulerad i såväl tal som skrift inom svenska och engelska

Autoprenad AB är ett auktoriserat bemanningsföretag, medlem av Svenskt Näringsliv/Almega.
Vi arbetar med:
Rekrytering och personbedömning
Second opinion
Strategisk rådgivning & consulting
Temporär Personalhjälp samt personaluthyrning med egen arbetsledning

Varaktighet, arbetstid
Provanställning tillämpas.

Publiceringsdatum
2016-12-08

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AUTOPRENAD AB

Adress
AUTOPRENAD AB
Box 254
44125 Alingsås

Kontorsadress
Lilla Torget 2

Jobbnummer
3203880

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Autoprenad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Autoprenad AB: