Hotellpersonalansvarig Malmö

Restaurang Assistans i Skandinavien AB / Chefsjobb / Malmö
2022-01-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Hotellpersonalansvarig Malmö" (publicerad 2022-04-07) ⬅️


Visa alla chefsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Restaurang Assistans i Skandinavien AB i Malmö, Lund, Sjöbo, Helsingborg, Höganäs eller i hela Sverige

RestaurangAssistans är Nordens ledande bemanningsföretag helt nischade mot hotell och restaurang. Vi har funnits i 22 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi skräddarsyr personallösningar utifrån våra kunders behov och erbjuder allt från kortsiktig bemanning till rekrytering och entreprenader. Våra kunder består bl.a. av hotellkedjor, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora arenor.

Älskar du att få saker gjorda? Se resultat och utveckla människor? Vill du leverera service i världsklass till våra hotellkunder? Då ska du läsa vidare!

Till vårt kontor i centrala Malmö letar vi nu en hotellpersonalansvarig som har en unik chans att få sätta sin egen prägel på vår hotellavdelning. Avdelningen bedriver städentreprenader på flera olika hotell och bemannar både till housekeeping och reception.

Som hotellpersonalansvarig hos oss är ingen dag den andra lik! Du kommer till stor del att rekrytera, schemalägga och coacha vår hotellpersonal inom housekeeping och reception. Det ingår även kvalitetskontroller, kunduppföljningar, möten, försäljning samt personal- och kundevents. Du blir ytterst ansvarig för avdelningens lönsamhet och kvalitet.

Vårt mysiga kontor delar du med 2-3 kollegor så ni blir ett sammansvetsat team där alla hjälps åt. Utöver det så har du hotell runtom i hela Skåne som din förlängda arbetsplats.

Vi tror att du är:

• Ansvarsfull och initiativtagande
• Analytisk och har god ekonomisk förståelse
• Trygg, diplomatisk och noggrann
• Lösningsfokuserad och gillar att ha många bollar i luften
• Ödmjuk och prestigelös
• Förtroendegivande och har lätt för att skapa relationer
• Bra på att motivera och inkludera dina medarbetare

Och har tidigare erfarenheter av:

• Gedigen bakgrund från hotellbranschen i ledande befattning
• God insikt i såväl personalhantering som schemaläggning
• Ekonomiskt ansvar
• Arbetat med housekeeping eller reception (eller varför inte både och?)

Hos oss får du:

• Ett givande, roligt och utvecklande arbete
• Varierande arbetsuppgifter med mycket eget ansvar
• Gedigen upplärning i en spännande bransch
• Generösa personalförmåner
• Löpande kompetensutveckling
• Ett brett kontaktnät
• Härliga kollegor med ett starkt driv och en "ingenting är omöjligt" inställning

Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Arbetstiderna är främst förlagda till dagtid på vardagar med undantag för några kvällar och helger per år. Jourtjänst ingår ca 6-8 veckor per år.

B körkort är ett krav då tjänsten innefattar resande i Skåneregionen.

Vi hoppas kunna tillsätta tjänsten så snart som möjligt men det viktigaste är att hitta rätt person, är det du?

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-01-02

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Restaurang Assistans i Skandinavien AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Restaurang Assistans i Skandinavien AB (org.nr 556554-5828), https://www.restaurangassistans.se/

Arbetsplats
RestaurangAssistans

Kontakt
Michaela Larsson
michaela.larsson@restaurangassistans.se

Jobbnummer
6219135

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Restaurang Assistans i Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Restaurang Assistans i Skandinavien AB: