Hemtjänstpersonal
Real Omsorg I Storstad Ab/ Rossab / Vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vårdbiträdes- och personlig assistentsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Real Omsorg I Storstad Ab/ Rossab i Stockholm,
Huddinge,
Tyresö eller i
hela Sverige Kort beskrivning av företaget:
Företaget Real Omsorg i Stor Stad AB började sin hemtjänst verksamhet sedan 2006. idag har företaget avtal med hela Stockholms Stad, Huddinge, Tyresö, Sollentuna och Järfälla. Vi strävar efter kontinuitet och flexibilitet. Därför är det också viktigt att kunna erbjuda våra kära äldre omsorg på deras hemspråk, om så önskas.
INFORMATION OM LEDIG TJÄNST
Titel: Hemtjänstpersonal
Beskrivning av arbetsuppgifter:
hemhjälp i form av personalig omvårdnad, service insatser, ledsagning, matinköp, ringa till myndigheter som färdtjänst och boka taxi. Vara behjälplig vid vårdrelaterade besök.
Beskrivning av kvalifikationer:
du är en medelålders kvinna som kan rysska, till en dam från Ukraina med religionen "Ortodox", boende i Hässeby. Att du med din stabila närvaro kan ge henne lugn och ro. Erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du ska kunna behärska svenska i både tal och skrift, för att kunna betrygga läget åt henne.
ANSTÄLLNINGSVILLKOR
Tillträde: snarast
Övriga villkor:
ansökan kan skickas per mejl, telefonsamtal till senast kl 21 på vardagar.
KONTAKTPERSONER
Funktion: Verksamhetschef
Namn: Patricia Dehghan
Telefon: 0706090142
Publiceringsdatum2010-06-08Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid/Deltid
Tidsbegränsad
ErsättningFast lön
Enl ök
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagReal Omsorg i Storstad AB/ ROSSAB
AdressReal Omsorg i Storstad AB/ ROSSAB
Spångavägen 399
16355 SPÅNGA
KontorsadressSpångavägen 399
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6090500
Faxnummer: 08-6090533
E-postadress:
info@realomsorg.se Jobbnummer 671824
Observera att sista ansökningsdag har passerat.