Helpdeskmedarbetare mot norska kunder
Worknordic Group AB / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Worknordic Group AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Lidingö,
Järfälla eller i
hela Sverige Vad gör du om dagarna som support på helpdesk?
Du börjar din dag genom att gå igenom mailen. Du samarbetar med kollegorna och bollar lösningar och ärenden. Under dagen hanterar du supporten löpande över telefon och mail. Du lyssnar in kundernas problem, felsöker och löser problemet. När du lagt på telefonen följer du upp, dokumenterar och administrerar ärendet.
I samtalen är det viktigt att vara tålmodig, pedagogisk och serviceminded. Denna roll är för dig som vill få in foten inom just IT-support. Du tycker det är roligt att lära dig nya system och miljöer, samt att guida andra personer som är på olika kunskapsnivåer.
• Då du arbetar mot norska kunder ser vi att du kan tala och skriva norska flytande
• Brinnande intresse för IT
• Meriterande om du har tidigare erfarenhet av teknisk support
• IT-relaterad utbildning
Kunden är ett av Nordens största IT-tjänsteföretag med ca 8 500 medarbetare som dagligen levererar IT-tjänster från närmre 50 städer i Norden till ungefär 14 000 kunder i såväl offentlig sektor som det privata näringslivet.
Publiceringsdatum2018-02-21Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-03-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWorknordic Group AB
AdressWorknordic Group AB
Solna
17120 Solna
KontorsadressSolna
Jobbnummer 3979991
Observera att sista ansökningsdag har passerat.