Helpdeskagenter till långt uppdrag i Göteborg
Experis IT / Supportteknikerjobb / Göteborg
2012-10-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Helpdeskagenter till långt uppdrag i Göteborg" (publicerad 2013-01-30) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis IT i Göteborg,
Mölndal,
Alingsås,
Borås,
Varberg eller i
hela Sverige Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Publiceringsdatum2012-10-29Dina arbetsuppgifterJust nu söker vi för kunds räkning personer med en gedigen känsla för service. Du kommer att arbeta inom vår uthyrningsverksamhet ute hos en av våra kunder i Göteborg i deras Helpdesk och 1: st line support.
Man kommer att via telefon, mail och IT-system ta emot förfrågningar och bedöma, åtgärda, hantera och vidarebefordra inkommande problem av mycket varierande slag inom infrastruktur, samt återkoppla för att samla in information och lösningar. Man kommer att bevaka mailboxar och ärendesystemet för inkommande tekniska frågor och applikationsfrågor gällande Windows, MS Office samt interna system och kommunikation. Man ska även eskalera ärenden till rätt tekniks gruppering samt ge support till olika avdelningar samt externa kontor och bolag. Man arbetar med standard verktyg när man hjälper kunderna remote och på distans
Vem är du?
Du är en lagspelare och praktiskt lagd person med inriktning mot service och teknik.
Du har erfarenhet och är van att jobba serviceinriktat och är prestigelös som person. Du har stor vana av kunder och har en god kommunikativ förmåga. Du har goda kunskaper om Microsofts produkter, så som Active Diretory, Officepaketet, olika operativsystem, Tickets, Assets och ITIL. Har du även certifikat som MCSA eller MCSE eller minimum MCP, är det ett plus. Du är bra på att samarbeta och du är duktig på att anpassa dig till olika personer och situationer. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Vi värdesätter om du har följande egenskaper:
Vilja lära och uppnå resultat
Kommunikativ
Flexibel
Hängiven
Initiativtagande
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ett expansivt och lönsamt konsultföretag.
Rätt uppdrag, på rätt plats, med stora möjligheter till fortsatt utveckling!
Som konsult på Experis får du ett varierande arbetsliv i spännande uppdrag hos intressanta kunder. Vi är specialiserade på karriärer för konsulter och underkonsulter och ger dig möjligheten att arbeta utomlands genom vårt nätverk på 57 kontor i 17 länder.
Vi vet vad som är viktigt för dig. Experis har kontor över hela världen, med djup kunskap inom ditt område. Det finns alltså stora möjligheter att vi har det perfekta uppdraget för just dig och din karriär.
Så ansöker duAnsöker gör du med registrerat CV på
www.experis.se.Eventuella frågor besvaras av Jan Hansson på mail till
jan.hansson@se.experis.comUrval och intervjuer kommer att ske löpande, så skicka in din ansökan snarast möjligt.
Sista ansökningsdag är 11 november 2012.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJan Hansson, 031-7086763
FöretagExperis IT
AdressExperis IT
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1378120
Observera att sista ansökningsdag har passerat.