Helpdesk first line support
Recruitive AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2022-05-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Helpdesk first line support" (publicerad 2022-06-09) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Recruitive AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Sollentuna eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-05-19Om tjänstenVi söker dig som brinner för service och IT! Vi erbjuder en härlig arbetsmiljö hos en av våra kunder i Centrala Stockholm. I rollen inom IT support kommer du att jobba med att sätta dom anställdas problem och behov i första hand. Effektivitet och kundnöjdhet är nyckeln i det här jobbet och man ska kunna ha många bollar i luften.
Vill du vara den som får all IT inom bolaget att fungera? Sök redan idag, urval sker löpande.
ArbetsuppgifterPå IT avdelningen ligger deras främsta fokus i att hjälpa och utbilda företagets användare. Det främsta syftet är att finnas tillgängliga när användare behöver hjälp, både via ärendehanteringssystem men även över telefon, chatt och on-site. Målet är att kunna långsiktigt utveckla bolaget och bistå med vår tekniska kunskap för att få fram nya digitala lösningar på plats och i molnet.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Arbete i ärendehanteringssystem.
• Förbereda arbetsdator, mobiltelefon och övrig utrustning för nyanställda, samt ominstallation och offboarding av personals teknik.
• Skapa konton och behörigheter i Active Directory och lättare arbete i Windows Server 2012
• Installation och konfiguration av konferensteknik på samtliga kontor
• Kontoret är anpassat till både Mac och Windows miljö.
ProfilFör oss är det viktigt att personen har lätt för hantera människor, är social och utåtriktad. Nyfiken på att lära sig nya system och inte rädd för att utforska ny mark. Prestigelös, arbetsvillig och pratglad.
Din kompetens:
• Grundläggande teknikkunskaper
• Problemlösning och struktur
• Är flytande i både svenska och engelska
• Utbildning från gymnasiet eller högskola inom IT är meriterande
• Tidigare erfarenhet från en supportroll/teknisk support
Om företagetVi erbjuder
• Individuell lön.
• Arbetstiderna 8-17. Stängt röda dagar och helg. Kan tillkomma resor inom tjänsten.
• Fina kontorslokaler och nära till kommunikationer i centrala Stockholm.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig.
Ansök idag! Urval sker löpande.
Om företagetRecruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Borås, Eskilstuna, Örebro och Göteborg.
Vi är auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Vi erbjuder friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar till våra anställda. Som anställd på Recruitive får du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRecruitive AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "5494".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Recruitive AB (org.nr 559072-9546),
http://www.recruitive.se/ Kontakt Jacob Tormod
jacob.tormod@recruitive.se Jobbnummer 6663402
Observera att sista ansökningsdag har passerat.