Handläggare Omni /e-Commerce
Resurs Bank AB / Kundservicejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resurs Bank AB i Helsingborg,
Malmö,
Borås,
Stockholm,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill arbeta som handläggare i vårt Omni team på Customer Service. Trivs du i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter? Vill du ha ett utvecklande arbete där det finns mycket att lära sig inom partner, e-handel och kortlösningar? Inkom med din ansökan så snart som möjligt!
Är Resurs något för dig?
Vi ger dig en arbetsplats där engagemanget är stort och tempot högt. För att bygga en miljö där idéerna kan slå gnistor rekryterar vi nyfikna och drivna människor som vi uppmuntrar med ansvar och stor frihet.
Vi jobbar aktivt med ledarskap, hållbarhet, jämställdhet och är stolta över vår Resurs-anda som kännetecknas av samarbete, öppenhet och kundfokus. Med tydliga värderingar som grund vågar vi testa nya vägar som leder till ännu bättre tjänster för våra kunder.
Resurs Bank har blivit utsedda till ett av Sveriges Karriärföretag för andra året i rad, en utmärkelse för företag som erbjuder unika och attraktiva utvecklingsmöjligheter.
Vad kommer du att arbeta med?
I Omni teamet kommer du arbeta med både inkommande och utgående telefoni för våra butiker, ombud och säljare. Hantera ansökningar och avtal, administrerar våra lojalitetsprogram och släppa e-handelsordrar.
Övriga arbetsuppgifter som ingår i rollen som Handläggare i Omni är:
• Administration av presentkort
• Administration kring butiker och ombud
• Upplägg av nya kedjor och partners
• Bedrägerikontroller av E-handelsköp
• Administration butiksredovisningar
• Utbildning till nya kedjor och partners
• Administration av poängshopen för Supremecard
• Nybeställning och förnyelsehantering av kort
Vem är du?
Vi söker dig som gillar högt tempo och har en positiv inställning till att arbeta i förändring. Vi arbetar med många olika typer av kunder och partners och med en stor bredd av frågor, vilket ställer krav hög på noggrannhet, känsla för service och personlig mognad för att kunna hantera uppgifterna på ett professionellt sätt. Du är självgående, men du måste även vara en god lagspelare då ett tätt samarbete med kollegorna och affären är en förutsättning för att vi som grupp ska kunna leverera resultat med hög kvalitet. Du är nytänkande och vill utveckla processer och arbetssätt för att effektivisera avdelningen.
Vill du vara med på vår framgångsresa? Ansök idag!
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Inkom därför med din ansökan snarast!
Övrig information:
Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse
Anställningsgrad: Heltid
Plats: Helsingborg
Resurs Holding (Resurs), som verkar genom dotterbolagen Resurs Bank och Solid Försäkring, är ledande inom retail finance i Norden och erbjuder betallösningar, konsumentlån och nischade försäkringsprodukter. Resurs Bank har sedan starten 1977 etablerat sig som en ledande partner för säljdrivande betal- och lojalitetslösningar för butik och e-handel och därigenom har Resurs byggt en kundbas på cirka 6 miljoner privatkunder i Norden. Resurs Bank har sedan 2001 bankoktroj och står under tillsyn av Finansinspektionen. Resurskoncernen har verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Vid utgången av det första kvartalet 2021 uppgick antalet anställda till 702 personer och låneboken till 31,6 miljarder SEK. Resurs är noterat på Nasdaq Stockholm.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2021-06-08ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagResurs Bank AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Resurs Bank AB (org.nr 516401-0208)
Arbetsplats Resurs Bank
Jobbnummer 5797341
Observera att sista ansökningsdag har passerat.