handläggare
Randstad AB / Kundservicejobb / Norrköping
2023-01-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "handläggare" (publicerad 2023-05-02) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2023-01-20Dina arbetsuppgifterVill du få erfarenhet från arbete på myndighet och dessutom få möjlighet att hjälpa människor? Just nu söker vi flertalet handläggare till ett viktigt uppdrag med fokus på service och bemötande. Välkommen med din ansökan!
Din huvudsakliga arbetsuppgift är att besvara frågor via telefon och mail, men du kommer även hantera viss handläggning av ärenden. De frågor du kommer att besvara är kopplade till ett tillfälligt ekonomiskt stöd som myndigheten fått i uppdrag att administrera. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov. För att ge dig rätt förutsättningar för uppdraget får du en god introduktion och stöttning från såväl chefer som kollegor.
För att bli framgångsrik i rollen som handläggare är du kvalitetsmedveten och kundorienterad samt har en god serviceförmåga. Du trivs med möten över telefon och förstår och värdesätter människors olikheter.
Det här är ett konsultuppdrag, med placeringsort Norrköping, på 6 månader med möjlighet till viss förlängning. Startdatum för tjänsten är 2023-03-01.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och initiativtagande. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Du ansöker på
www.randstad.se, senast 2023-02-10.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Alice Lindell,
alice.lindell@randstad.se.
Ansvarsområden
huvudsakligt ansvarsområde är att besvara frågor via samtal och mail
administration
handläggning
Kvalifikationererfarenhet av kundbemötande i telefon
god datavana
slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan bedömas likvärdiga
du är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad
du förstår och värdesätter människors olikheter
du har en god kommunikativ förmåga och mycket goda kunskaper i svenska och engelska
övriga språkkunskaper är meriterande
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om företagetMed över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Ej specificerad
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201424105".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Alice Lindell
alice.lindell@randstad.se 0732550155 Jobbnummer 7365750
Observera att sista ansökningsdag har passerat.