Guest Support / Inneförvaltare / Kundsupport / Administratör

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2022-02-21

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i cirka 8 månader med start omgående. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.


Dina arbetsuppgifter
Som Guest Support / Inneförvaltare är ditt huvudansvar att administrera önskemål från våra kunder. Det kan vara fel som uppstår i en lägenheten under gästens vistelse, men det kan också vara andra önskemål kopplade till exempelvis en kommande bokning. Du är ansvarig för att hantera ordrar och se till att detta hanteras på ett korrekt sätt i för varje tid gällande system och att koordinera jobb gentemoot uteförvaltning. I dina arbetsuppgifter ingår hantering av nyckelkoder, ansvar och uppdatering i informationsportalen och sammanställning av förvaltningslistor. Du ansvarar för städplanering, anmälan och avanmälan av licenser, beställa och följa upp saneringar, hantering av förberedelser för inchekning och bistå marknadsavdelningen med bilder och content. Övriga administrativa uppgifter kan tillkomma.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Några års erfarenhet i liknande roll där du arbetat kundorienterat
• God dator- och systemvana
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift

För att trivas i rollen ser vi att du gillar att ta ägandeskap och är självgående. Du gillar att koordinera flera uppgifter samtidigt och är initiativtagande. Då du arbetar nära dina kollegor är det viktigt med en god samarbetsförmåga och att du brinner för service externt likväl internt. Då företaget befinner sig i en förändrings- och tillväxtfas ser vi att du trivs i en dynamisk och föränderlig miljö.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Solna
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:administratör, backoffice, heltid, stockholm, admin, backoffice, kundsupport, kundservice, service, felanmälningar, bostäder, fastigheter, support, inneförvaltare

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Anja Jablanovic
anja.jablanovic@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
6365940

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: