fritidsledare 50% - 75%
Sollentuna Kommun / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sollentuna Kommun i Sollentuna,
Järfälla,
Sundbyberg,
Stockholm,
Södertälje eller i
hela Sverige I Sollentuna kommun arbetar engagerade och kompetenta medarbetare och ledare. Kvalitet och kundnytta står i fokus för oss. Eftersom vi gemensamt skapar vår arbetsmiljö är det viktigt med öppenhet, respekt och lyhördhet. Vi ger våra medarbetare möjlighet att utveckla både verksamheten och sig själva. Vi bygger tillsammans den goda arbetsplatsen - med arbetsglädje och stolthet. Välkommen att bli en av oss, välkommen till Sollentuna!
Kärrdalsgården ingår i Kärrdalsskolans verksamhet som är en del av den kommunala skolan i Sollentuna. Kärrdalgården bedriver en integrerad LSS-verksamhet.Det är korttidstillsyn(fritids) för elever som går i särskolan.LSS-verksamheten är integrerad i fritids för elever i åk 4 -6 samt fritidsgård för ungdomar i åldrarna 12-16 år .
Vi söker dig som brinner för att jobba med barn och ungdomar som är i behov av stöd, är ansvarsfull, positiv, kreativ och har stor förmåga till samarbete.
Utbildning och/eller erfarenhet är en fördel Vi sätter också stor vikt vid social förmåga. Arbetstiden är förlagd till dag, eftermiddag, kväll
Körkort är en fördel.
Tjänsten är på ca 20 - 30 timmar i veckan.
Tjänsten är ett vikarierat fram till 2015-06-19
Publiceringsdatum2014-10-30Arbetstider och omfattning2015-06-19 snarast - 2015-06-19
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-21
Ansökan kan skickas till e-postadress:
stolo_s@edu.sollentuna.seKlicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktStefan Olofsson 08-5792 2955
stolo_s@edu.sollentuna.seFöretagSollentuna Kommun
AdressSollentuna Kommun
Box 8074
19208 Sollentuna
KontorsadressLomvägen 23
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2049809
Observera att sista ansökningsdag har passerat.