Framtidens ekonomirådgivare i Östersund?
LRF Konsult AB / Redovisningsekonomjobb / Östersund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos LRF Konsult AB i Östersund,
Sollefteå,
Kramfors,
Sundsvall,
Ljusdal eller i
hela Sverige Vill du jobba nära människor som brinner för sina verksamheter? Har du ett engagemang och passion för att ge småföretagare rådgivning och utveckla deras affärer? LRF Konsult säljer och levererar rådgivningstjänster inom ekonomi & skatt, juridik, fastighetsförmedling och affärsrådgivning till småföretag i alla branscher. Nu behöver vi förstärka vårt team i Östersund med en erfaren ekonomirådgivare som vill vara med och utveckla vårt företag mot vår vision - Vi får landets småföretagare att växa.
Publiceringsdatum2016-01-29Dina arbetsuppgifterI nära samarbete med dina kunder sammanställer du självständigt bokslut, årsredovisning och inkomstdeklarationer samt ger ekonomisk rådgivning. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med olika företagsformer. Vi jobbar aktivt tillsammans för att hjälpa våra kunder att driva och utveckla sina verksamheter. En viktig del i ditt arbete är att arbeta med tillväxt och nykundsbearbetning. Du, liksom övriga medarbetare, kommer också att ha en viktig roll i utvecklingen av ett lönsamt och framgångsrikt specialistkontor med framtidens digitala tjänster.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med bokslut, årsredovisningar, inkomstdeklarationer och proaktiv rådgivning till småföretagare. Vi ser att du har akademisk examen inom ekonomi/redovisning eller motsvarande. För att kunna vara med och bygga framtidens rådgivning kring våra nya digitala tjänster har du, förutom goda datorkunskaper och erfarenhet av ekonomisystem, också både erfarenhet av och en nyfikenhet på nya digitala lösningar mot kund. Du stimuleras av att se den nya teknikens alla fördelar!
Som person har du ett stort yrkesmässigt engagemang och vi hoppas att du sporras av att få påverka och driva förändringar när vi bygger ett kontor i framkant. Du har hög social kompetens, är förtroendeingivande och tycker om att skapa långsiktiga relationer med kunder och samarbetspartners. Du trivs när du får ha eget ansvar för din planering och ditt arbete.
Vad erbjuder vi dig?
På LRF Konsult ska du som medarbetare alltid känna att du har de bästa förutsättningarna att växa, både som människa och i din yrkesroll. Som stöd har du en gedigen plattform att verka från, byggd på lång historik och erfarenhet, med en stabil ägare i ryggen som gör det möjligt att satsa i både ny teknik och kompetensutveckling. Vi arbetar med individuella utvecklingsplaner och du har möjlighet till stor påverkan på din framtida arbetssituation och roll på marknaden. Endast din egen drivkraft sätter begränsningarna.
Så ansöker duVarmt välkommen med din ansökan och CV - ansökan görs via vår hemsida:
http://lrfkonsult.se/karriar/lediga-jobb/ . Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt dock senast 8 februari. Vid frågor kring tjänsten kontakta Andreas Ehn, Kontorschef, 063-15 71 65
Facklig kontaktperson, Unionen, Pär Wiklund, 063 - 15 71 21
Facklig kontaktperson, SACO, Maria Bellskog, 060 - 67 88 03
Vi får landets småföretagare att växa.
LRF Konsult är Sveriges största redovisnings- och rådgivningsföretag med cirka 1 400 medarbetare på drygt 130 orter och över 75 000 kunder. Vi erbjuder branschspecifika tjänster inom ekonomi & skatt, juridik, affärsrådgivning och fastighetsförmedling som ger affärsnytta för dig som småföretagare.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan görs via:
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagLRF Konsult AB
AdressLRF Konsult AB
10533 Stockholm
KontorsadressFranzéngatan 6
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0771-27 27 27
E-postadress:
info@lrfkonsult.se Jobbnummer 2642250
Observera att sista ansökningsdag har passerat.