Förstärkning/pantlånare kundcenter i Nynäshamn!
Andara AB / Kassapersonalsjobb / Nynäshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kassapersonalsjobb i Nynäshamn,
Trosa,
Salem,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Andara AB i Nynäshamn,
Salem,
Huddinge,
Södertälje,
Tyresö eller i
hela Sverige Vi söker nu dig som har erfarenhet av att arbeta med överlåtelser och panter och som vill jobba i ett stort och väletablerat svenskt bolag! Har du tidigare arbetat inom fastighets- och/eller bank&finansbranschen och är van att jobba med service och administration? Är du tillgänglig omgående och kan tänka dig att jobba 50% över sommaren till slutet av augusti? Toppen ? då kan detta vara uppdraget just för dig!
Publiceringsdatum2015-05-11Dina arbetsuppgifterInom kundföretagets kundcenter i Nynäshamn kommer du tillsammans med en kollega att ansvara för överlåtelsehantering och panter. Arbetet innebär även tjänst i receptionen som bland annat inkluderar besöksmottagning, felanmälningar och telefonsamtal.
Arbetsuppgifter innebär i huvudsak:
• Överlåtelsehantering
• Panter
• Felanmälan
• Parkeringshantering
• Besöksmottagning
• Telefonsamtal
KvalifikationerFör att trivas i, samt klara av denna roll behöver du ha utpräglad servicekänsla, arbeta snabbt och effektivt samt kunna arbeta helt självständigt. Ett krav är att du har erfarenhet av överlåtelser och panter då det är den biten i huvudsak du kommer att ansvara för. I övrigt är du en glad och trevlig person som alltid utför dina arbetsuppgifter noggrant och ansvarsfullt. Meriterande är tidigare arbete i fastighetsbolag och/eller bank.
• Krav på erfarenhet av överlåtelser och panter
• Känsla för service
• Arbeta snabbt & effektivt
• Självständig
• Positiv och trevlig
• Noggrann och ansvarstagande
Mer om tjänsten
Sysselsättningsgrad: 50%
Tidsperiod: nu ? 31 aug
Arbetstid: Mån - Fre kl. 9.00-12.00 alternativt kl. 13.00-16.15
Placering: Nynäshamn
Bifoga ditt CV och ett personligt brev så hör vi av oss. Urval kommer att ske löpande. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via mail.
Varmt välkommen med din ansökan!
ANDARA BEMANNING
Vi på Andara Bemanning erbjuder
Som konsult hos oss på Andara kommer du att knyta många nya kontakter, bredda din kompetens och spetsa till ditt CV ytterligare. Du får chansen att arbeta med spännande uppdrag på intressanta arbetsplatser. Vi brinner för att matcha din personlighet och kompetens med rätt kund och uppdrag - hos oss blir du företagets viktigaste person. Din konsultchef finns alltid där för dig som support och stöd för att du ska lyckas och utvecklas på dina uppdrag.
Andara erbjuder marknadsmässiga löner och självklart omfattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Om Andara Bemanning
Andara Bemanning erbjuder skarpa personer inom Administration, Ekonomi, HR/Lön och Sälj/Marknad. Vår företagsledning har en kompetens utöver det vanliga med lång erfarenhet av att utveckla, äga och leda bemanningsföretag. Vi har dessutom en brinnande passion och känsla för bemanning!
Vill du arbeta i ett företag som andas värme, som har gedigen branscherfarenhet och ett äkta engagemang? Vi söker personligheter med höga ambitioner och gedigna kunskaper inom våra specialistområden. Om målinriktad, engagerad och ödmjuk är ord som beskriver dig ? då har du hittat rätt!
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Deltid
Arbetstid: Mån - Fre kl. 9.00-12.00 alternativt kl. 13.00-16.
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-31
Ansök via vår hemsida:
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLovisa Runnberg, Konsultchef 08-24 90 80 (Växel)
FöretagAndara AB
AdressAndara AB
Långstrandsuddsvägen 28
13960 Värmdö
KontorsadressKlarabergsviadukten 70 (World Trade Center)
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-249080
E-postadress:
info@andara.se Jobbnummer 2289401
Observera att sista ansökningsdag har passerat.