Firstline support / teknisk / support till Axfood IT

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2018-09-10

Företaget
Axfood är en av de största aktörerna inom dagligvaruhandeln med butiker som Hemköp och Willys. IT-organisationen består i dagsläget av 200 anställda fördelade på utveckling och leverans. Axfood är ett bolag som ligger långt fram i tekniken. De utmanar ständigt för att ligga i framkant gällande digitalisering och för att ha marknadens nöjdaste kunder.


Dina arbetsuppgifter
Som supporttekniker på arbetar du med support av IT-relaterade frågor Axfoods kontor och lager i hela Sverige. Du kommer till exempel att:
• Ta emot ärenden och utföra 1:a linjens support via telefon, IT-portal och mail, t.ex. Office 365, Windows 10, AD samt lagerutrustning
• Jobba tätt ihop med Axfoods övriga grupperingar.
• Administrera beställningar samt att agera filter gentemot andra avdelningar.

Supportarbetet sker i Service Now där alla ärenden registreras och transfereras vidare för vidare felsökning/felrättning. Du ingår i ett team på 5 personer (hela IT-support består av 29 medarbetare) och kommer att ha mycket interna kontakter.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Intresse och grundkunskaper inom IT
• Kunskap och erfarenhet av Windowsmiljöer är ett krav
• Erfarenhet av att jobba med support är meriterande
• Du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska

För att passa in i denna roll tror vi att du tycker om att prata med nya människor då du är kommunikativ, vågar fråga och anpassar din kommunikation efter mottagaren. Därtill är du noga med detaljer och har förmågan att samarbeta tillsammans med andra. Du hanterar pressade situationer på ett lugnt sätt och har en utpräglad känsla för kvalitet och service.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse under hösten
Plats: Torsplan, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, IT-support, support, servicedesk, helpdesk, service, matbutik, daglivaruhandeln, kassasystem, heltid, Stockholm, system, teknik, butik, dagligvaruhandel, windows,omgående

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Julia Jobacker julia.jobacker@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4337274

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: