First line support / IT-support / Helpdesk i Landskrona

Bravura / Supportteknikerjobb / Landskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Landskrona, Svalöv, Kävlinge, Helsingborg, Bjuv eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Landskrona, Kävlinge, Helsingborg, Bjuv, Lomma eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-10-08

Företaget
Företaget grundades 1999 och har sedan starten arbetat med drift, hosting och molnlösningar. Deras vision är stressfri IT där de levererar marknadens senaste teknologi till ett fast pris per användare per månad. De har över 100 medarbetare, 8 egna datacenters, en svensk dygnet runt support och ett stort miljöansvar.


Dina arbetsuppgifter
Som first line support arbetar du med tekniska ärenden från både privatkunder och mer kapacitetskrävande företagskunder. Samtalen kan innefatta allt från hostingfrågor, konfigureringar, felsökning av nät eller andra komplexa nätverksfrågor. Du hanterar såväl snabba som mer omfattande ärenden och tidsåtgången kan således variera. Ibland kan det förekomma ett mer djupgående felsökningsarbete men huvudsyftet är alltid att åtgärda problemet genom att leverera kvalitativ service. Du ingår i ett team av tekniskt kompetenta kollegor som stöttar varandra i ens ärenden. Arbetet genomförs främst via telefon, mejl och dator.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning, gärna med teknisk inriktning
• Något års erfarenhet av teknisk support eller 1st line
• God telefon- och datorvana
• God svenska i såväl tal som skrift
Vi söker en person som är social och prestigelös med ett stort teamfokus. Du är lösningsorienterad och strukturerad och van vid att ha flera kontaktytor. Rollen innefattar en viss teknisk förståelse där fokus ligger på att leverera god service och kvalitet gentemot kunden. För att trivas och passa in ser vi även att du är ansvarstagande, flexibel och serviceminded. Stort fokus kommer att läggas på personlighet.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Landskrona
Lön: Enligt överenskommelse
Arbetstider: 8-17

Tjänsten är en hyrrekrytering vilket innebär att du initialt anställs av Bravura med huvudsyftet att senare bli anställd av företaget.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jakob Berglund jakob.berglund@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1282

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4388223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: